فیلم مورد حمایت جشنواره رضوی به جشنواره فیلم کوتاه تهران راه یافت

۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۲۳:۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۸۳۵۴
فیلم مورد حمایت جشنواره رضوی به جشنواره فیلم کوتاه تهران راه یافت
فیلم کوتاه «سی تومن نقد» به کارگردانی محمدرضا عبدالملکی که از میان فیلمنامه‌های مورد حمایت جشنواره رضوی ساخته شده است، در سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران شرکت می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، فیلم کوتاه «سی تومن نقد» به کارگردانی محمدرضا عبدالملکی به بخش رقابتی داستانی سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران راه یافت.

این فیلم که از میان 10 فیلمنامه حمایت شده از سوی انجمن سینمای جوانان ایران و بنیاد بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام به منظور تولید و شرکت در جشنواره فیلم کوتاه رضوی انتخاب و ساخته شده است، موفق به راهیابی به بخش مسابقه سینمای ایران جشنواره فیلم کوتاه تهران در سی و هفتمین دوره برگزاری شد.

«سی تومن نقد» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا عبدالملکی به لحاظ مضمونی قصه‌ای مرتبط با پرهیز از طمع و آز و بر مبنای سخنان اهل بیت علیه‌السلام دارد.  

بهرام ابراهیمی، پیام احمدی نیا، سامان مهکویه و مجید رنگی در این اثر به ایفای نقش پرداخته اند.

همچنین سایر عوامل آن عبارتند از:

تهیه کننده: انجمن سینمای جوانان ایران و بنیاد بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام ، جانشین تهیه کننده: صالح سنجربیگی فیلمبردار:کیوان شعبانی، صدابردار، طراحی و ترکیب صدا: مجید نجاتی، مدیر تولید: علی‌اصغر دهداری، دستیار و برنامه‌ریز: محمدمهدی طهماسبی، طراح صحنه و لباس: مریم میرباقری.

چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی با محوریت سیره علمی و عملی امام رضا علیه السلام به همت و مشارکت سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز