به کارگردانی احمد کاوری؛

فصل چهارم «بچه مهندس» تولید می‌شود

۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۸۷۸۵
فصل چهارم «بچه مهندس» تولید می‌شود
فصل چهارم «بچه مهندس» به کارگردانی احمد کاوری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی برای پخش در رمضان سال آینده تولید خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، قصه این فصل از مجموعه نیز به قلم حسن وارسته در حال نگارش است و علاوه بر روزبه حصاری، فرهاد قائمیان و مهشید جواد و بخشی از بازیگران پیشین این مجموعه، بازیگران جدیدی به این تیم اضافه خواهند شد. به گفته نویسنده مجموعه قرار است با چاشنی "ضدقهرمان" در چهارمین فصل، "بچه‌مهندس" مسیرهای داستانی جذاب‌تری نیز طی کند.

گفتنی است علی غفاری کارگردان سه فصل گذشته سریال به دلیل حضور در فیلم سینمایی "شکار شکارچی" که برای جشنواره فیلم فجر آماده شود، در فصل چهارم حضور ندارد و احمد کاوری که این روزها سریال "شرم" را کارگردانی می‌کند قرار است کارگردانی فصل چهارم "بچه‌مهندس" را بر عهده بگیرد.

پرویز پورحسینی، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، سیاوش چراغی پور، فرزین محدث، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی فر، حمید شریف‌زاده از بازیگرانی‌اند که هم در فصل یک و هم در فصل دو حضور داشتند که در کنار آنها بازیگران دیگری هم به این کار پیوستند.

«بچه مهندس» کاریست از گروه فیلم و سریال شبکه دو و پیش از این سیما تیرانداز، علی اوسیوند، نسرین نکیسا، مهران نائل، صحرا اسداللهی، فرج‌الله گل‌سفیدی و سیامک اشعریون هم به این سریال اضافه شده بودند و مانی رحمانی نقش نوجوانی و یونا تدیّن نقش کودکی جواد جوادی را بازی می‌کردند. همچنین روزبه حصاری، فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، کامران تفتی و اتابک نادری از بازیگران فصل سوم سریال‌ بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز