مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری در مراسم رونمایی از آلبوم «درآینه»؛

انتخاب خوب شاعران بزرگ تاریخ شعر فارسی ویژگی آلبوم «در آینه» است

۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۰۹:۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۰۷۹۲۳۲
انتخاب خوب شاعران بزرگ تاریخ شعر فارسی ویژگی آلبوم «در آینه» است
میلاد عرفان‌پور مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری هم در مراسم رونمایی از آلبوم «در آینه» انتخاب اشعاری از شعرای بزرگ ایرانی را از جمله نقاط قوت این آلبوم موسیقی دانست.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، میلاد عرفان‌پور مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری هم در ادامه این مراسم گفت: خیلی خوشحالیم که در این شرایط سخت کرونایی حداقل توانستیم چنین جمعی را شکل بدهیم و بهانه‌ای برای یادکرد موسیقی سنتی داشته باشیم. طبیعتاً در چنین اتفاقاتی هدفی که دنبال می‌کنیم، حفظ موسیقی ایرانی در راستای حفظ فرهنگ ملی ماست.

مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری با قدردانی از مقام هنری محمدرضا شجریان هنرمند فقید موسیقی ایرانی ادامه داد: اشکان کمانگری از جمله هنرمندانی است که می‌توان او را به عنوانی یکی از شاگردان استاد محمدرضا شجریان معرفی کرد. او در راهی که انتخاب کرده قطعاً ادامه دهنده مسیر این هنرمند فقید موسیقی ایرانی خواهد بود. استاد حسین بهروزی‌نیا هم که نامشان در عرصه نوازندگی و آهنگسازی زبانزد حوزه فرهنگ و هنر است که در کنار نوازندگان ارزشمند آلبوم ضلع دیگری از این اثر هنری را تشکیل داده‌اند.

این شاعر و ترانه‌سرا با اشاره به تولیدات فاخر مرکز موسیقی حوزه هنری در حوزه موسیقی اصیل ایرانی بیان کرد: بهروزی‌نیا جزو هنرمندانی بودند که هیچ گاه در گرو نام و نشان نبوده و نیست ولی آثارشان همیشه ماندگار بوده که به آن می‌بالیم. مرکز موسیقی حوزه هنری در گونه‌های مختلف موسیقی تلاش می‌کند نام موسیقی خوب را ترویج و تولید کند. بخش اعظمی از این موسیقی خوب هم با موسیقی ایرانی ما گره خورده که در این راستا تاکنون ۱۰ عدد آلبوم در فضای موسیقی سنتی تولید کردیم که به تناوب پیش روی مخاطبان قرار گرفته و می‌گیرد. درباره آلبوم «در آینه» هم باید بگویم یکی از ویژگی‌های این اثر انتخاب خوب شاعران بزرگ تاریخ شعر فارسی بود که این انتخاب گواه دقت نظر سازندگانش است و جزو ویژگی‌هایی است که باید ترویج و توسعه پیدا کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز