فصل جدید «پایان ناباروری» از امروز در شبکه چهار

۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۱۱:۰۰:۳۶
کد خبر: ۱۰۸۰۵۴۹
فصل جدید «پایان ناباروری» از امروز در شبکه چهار
فصل جدیدی از برنامه ترکیبی «پایان ناباروری» به تهیه کنندگی مرجان بیات از دهم آبان ماه به صورت هفتگی شنبه ها ساعت ۱۹ از شبکه چهار سیما پخش می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما، این برنامه به صورت تولیدی به روی آنتن می رود و از سوم  آبان ماه ضبط این برنامه آغاز شده است.

 اجرای این برنامه را مینا هاشمی و مجتبی حصامی برعهده دارند و علت‌های ناباروری در زنان و مردان، روش‌ها و فناوری‌های درمان ناباروری، سلول درمانی و معرفی تکنیک‌های نوین درمان ناباروری که حاصل تلاش محققان پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا است، سقط مکرر، اندومتریوز، اهدای تخمک و جنین،رحم جایگزین، نقش ژنتیک در درمان ناباروری و ابعاد اجتماعی، روانشناختی، حقوقی و اخلاقی ناباروری و روش‌های درمان‌ آن پرداخته می‌شود.

بیات تهیه کننده «پایان ناباروری» درخصوص تفاوت های سری جدید این برنامه با برنامه های گذشته گفت: ما در سری جدید برنامه تلاش می کنیم تا علاوه بر پرداختن به مسائل پزشکی به نگرش جامعه به معضل ناباروری و رگه های اجتماعی این موضوع بپردازیم. به همین منظور در حال تهیه و تولید مستندهایی هستیم که در آن با خانواده هایی که درگیر مشکل ناباروری بوده و درمان شده اند گفتگو می شود و در برنامه در کنار مباحث تخصصی پزشکی این آیتم نیز پخش خواهد شد.

وی افزود: تهیه و تولید موشن گرافیک‌هایی به زبان ساده و با موضوع ناباروری؛ و آیتمی تحت عنوان کلاس ناباروری از دیگر تفاوت های این فصل با فصل قبلی برنامه می‌باشد.

بیات گفت: در قسمت اول از فصل جدید برنامه که امروز پخش می شود، «درمان ناباروری و پارامترهای موثر در انتخاب مرکز مناسب درمان ناباروری» با حضور دکتر محمدرضا صادقی جنین شناس،رئیس پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن سینا بررسی می شود.

«پایان ناباروری» در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای در گروه دانش شبکه چهار سیما با مشارکت پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا تولید می شود و قرار است از امروز دهم آبان ماه به صورت هفتگی شنبه ها ساعت ۱۹ از شبکه چهار سیما پخش شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز