امین زندگانی:

کادر درمان و قشر فرهنگی در صف اول مبارزه با کرونا قرار دارند / باید به سرگرمی‌سازی ادامه‌ داد / باید از کریم اکبری مبارکه به عنوان یک قهرمان در میدان‌های جنگ یاد شود

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۰۵:۵۹:۰۰
کد خبر: ۱۰۸۰۵۸۲
کادر درمان و قشر فرهنگی در صف اول مبارزه با کرونا قرار دارند / باید به سرگرمی‌سازی ادامه‌ داد / باید از کریم اکبری مبارکه به عنوان یک قهرمان در میدان‌های جنگ یاد شود
امین زندگانی با اشاره به اینکه هنرمندان نیز امروز همانند کادر درمان در صف اول مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند تأکید کرد که باید از کریم اکبری مبارکه که به دلیل شیوع ویروس کرونا در مراحل تصویربرداری یک سریال از دنیا رفت، به عنوان یک قهرمان در میدان‌های جنگ یاد شود.

امین زندگانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: هر نبردی ارتش و سپاه خود را برای مقابله دارد و در نبرد با کرونا به نظر من دو قشر نقش استراتژیکی در این مبارزه دارند. اولین قشر کادر درمان است و دومین قشری که در این مبارزه در خط مقدم حضور دارد قشر فرهنگی است.

زندگانی تصریح کرد: در دوران کرونا به ما ثابت شد که بر خلاف تصور قبلی‌مان، آثار فرهنگی هنری می‌توانند کالاهای استراتژیک یک کشور باشند و امروز اگر از اقشار فرهنگی انتظار داشته باشیم که منفعلانه با این اتفاق برخورد کنند مثل این است که در جنگ با دشمن از نیروهای نظامی بخواهیم به جبهه‌ها نروند تا آسیب نبینند.

او افزود: مردم در این شرایط باید اکثر اوقات خود را در خانه‌ بگذرانند و در منازلشان نیاز به سرگرمی دارند، بخش اعظمی از این سرگرمی می‌تواند توسط تولیدات سینمایی و تلویزیونی تأمین شود؛ ما در شرایط عادی نیستیم، می‌توان آن را یک شرایط جنگی ترسیم کرد و ما که در زمان صلح کار کردیم، از کارمان لذت بردیم و به شهرت رسیدیم باید امروز در زمان جنگ هم حضور داشته باشیم و خطرها را به جان خریده و در صف اول مبارزه قرار بگیریم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «مختارنامه» در ادامه تأکید کرد: سریالی که این شب‌ها با بازی من از تلویزیون پخش می‌شود زمان موج اول شیوع کرونا تصویربرداری شد، شرایط سخت است و کار کردن خطرناک اما دیگر بحث مشکلات مالی نیست چون جان ارزشمندتر از پول و ثروت است اما من به عنوان یک بازیگر خود را موظف می‌دانم که در این شرایط در صحنه حضور داشته باشم و به عنوان عضو کوچکی از جامعه فرهنگی در صف مبارزه با کرونا قرار بگیرم. بازیگران و همه سینماگران امروز با این کار ذکات شهرتشان را پرداخت می‌کنند و با فراهم کردن شرایط بهتر برای ماندن در خانه و گذراندن اوقات فراغت به جامعه در مبارزه با کرونا کمک می‌کنند.

این بازیگر در پایان اظهار داشت: سینماگران بسیاری این روزها به ویروس کرونا مبتلا شدند و متأسفانه به تازگی آقای کریم اکبری مبارکه را از دست دادیم. به نظر من باید از او در حد یک قهرمان حاضر در جبهه‌های جنگ یاد شود و همه هنرمندانی که این روزها در سر کار به کرونا مبتلا می‌شوند باید به عنوان یک قهرمان جنگی مورد تقدیر قرار بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز