احمد معظمی:

مردم برای ماندن در خانه به سرگرمی نیاز دارند / عوامل تولید آثار نمایشی مثل کادر درمان در خط مقدم مبارزه به ویروس کرونا هستند

۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۰۳:۵۹:۰۰
کد خبر: ۱۰۸۱۲۵۱
مردم برای ماندن در خانه به سرگرمی نیاز دارند / عوامل تولید آثار نمایشی مثل کادر درمان در خط مقدم مبارزه به ویروس کرونا هستند
احمد معظمی با اشاره به اینکه در شرایط شیوع ویروس کرونا مردم برای ماندن در خانه‌ها نیاز به سرگرمی دارند، تأکید کرد که نمی‌توان انتظار داشت در این شرایط رسانه‌ها تعطیل شوند و فعالیتی نداشته باشند.

احمد معظمی کارگردان تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: بحران شیوع ویروس کرونا طولانی شده و نمی‌شود انتظار داشت که رسانه‌ها در این وضعیت تعطیل شوند. اگر انتظار داریم که مردم اکثر زمان خود را در خانه بگذرانند باید برای آن‌ها شرایط سرگرمی را نیز فراهم کنیم.

معظمی خاطرنشان کرد: سینماگران و دیگر هنرمندان که امروز برای فراهم کردن برنامه‌ها و آثار مختلف در جهت سرگرم شدن مردم در خانه فعالیت می‌کنند، همانند کادر درمان در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند و در شرایطی که جانشان در خطر است مجبور هستند سر فیلمبرداری‌ها حاضر شده و به فعالیت حرفه‌ای خود ادامه دهند.

او افزود: باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرد و ما در تولید سریال «خانه امن» این نکات را مد نظر داشتیم و هر سه یا چهار روز از عوامل سریال آزمایش PCR می‌گرفتیم و از هر شخص که مشکوک به کرونا بود می‌خواستیم که چند روز سر صحنه حاضر نشود. در تولید این سریال صحنه‌های شلوغ را هم با کمترین تعداد عوامل ضبط می‌کردیم و خوشبختانه در مدتی که تصویربرداری این سریال ادامه داشت هیچ یک از اعضای گروه به این ویروس مبتلا نشد.

این کارگردان در ادامه اظهار داشت: باید خطر ابتلا به این ویروس را جدی بگیریم و متأسفانه علاوه بر همه تأکیدات بسیاری از پروژه‌ها فقط رعایت پروتکل‌ها را شعار می‌دهند و در عمل کاری نمی‌کنند. به هر حال وقتی در این شرایط قرار است یک فیلم یا سریال ساخته شود مجبور هستیم بودجه‌ای برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نظر بگیریم.

کارگردان مجموعه تلویزیونی «ترور خاموش» در پایان تأکید کرد: همانطور که پیش‌تر گفتم خوشبختانه هیچ یک از عوامل سریال «ترور خاموش» در زمان تصویربرداری به بیماری کرونا مبتلا نشدند و در حال حاضر که یک ماه از پایان تصویربرداری می‌گذرد سامان صفاری دو یه سه روز است که به کرونا مبتلا شده و امیدوارم هر چه زودتر سلامتی خود را به دست آورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز