عوامل فیلم سینمایی «کادون» از ساخت این فیلم در روزهای کرونایی گفتند

۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۰۵:۲۵:۰۰
کد خبر: ۱۰۸۲۱۷۸
عوامل فیلم سینمایی «کادون» از ساخت این فیلم در روزهای کرونایی گفتند
روز یکشنبه 11 آبان عوامل فیلم سینمایی «کادون» مهمان خبرگزاری برنا بودند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، روز یکشنبه 11 آبان کمال مقدم (کارگردان)، حامد صلح‌میرزایی (تهیه‌کننده)، مهدی نامداری، محمدرضا شیرخانلو و ایلیا مولایی (بازیگر) و مهرداد احمدی (دستیار کارگردان) با حضور در خبرگزاری برنا از مراحل ساخت این فیلم و برنامه‌ریزی برای اکران آن گفتند.

فیلم سینمایی «کادون» به کارگردانی کمال مقدم در زمان شیوع ویروس کرونا ساخته شده است و طبق اعلام تهیه‌کننده این اثر، «کادون» قرار است به زودی به صورت آنلاین اکران شود.

«کادون» روایتگر دو قصه موازی است که یکی از این قصه‌ها در فضایی طنز و کمدی روایت می‌شود و دیگر فضایی جدی دارد. به طور کل این فیلم نگاهی به سودای شهرت از طریق فضای مجازی دارد و در بخش طنز آن مخاطب شاهد تلاش‌های یک کودک و هم‌کلاسی‌هایش برای رسیدن به شهرت هستند و بخش دیگر روایتگر قصه زندگی فردی است که در فضای مجازی به موفقیت رسیده و برای او مشکلاتی به وجود آمده است.

طبق گفته کارگردان این اثر، «کادون» نگاهی نقادانه به فعالیت‌های غیراخلاقی در فضای مجازی دارد و یک فیلم خانوادگی است که می‌تواند در دوران شیوع کرونا ساعاتی اعضای خانواده‌ها را دور هم جمع کند.

محمدرضا شیرخانلو و مهدی نامداری در این فیلم نقش‌های متفاوتی ایفا کرده‌اند.

عوامل فیلم سینمایی «کادون» به شرح زیر است:

کارگردان:کمال مقدم

تهیه کنندگان:حامد صلح میرزایی

مجری طرح:ریحانه بوالحسنی

دستیارکارگردان:مهرداد احمدی

نویسندگان:حسین سمیعی،مژگان آقاداودی

بازیگران: بهنوش بختیاری، میرطاهر مظلومی، شهین تسلیمی، مریم مومن، مهیار حسن، محمدرضا شیرخانلو، مهدی نامداری، راضیه دهقان، مهسا مرادعلی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز