وزیر بهداشت تولید آثار نمایشی را بلامانع دانست

۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۰۹:۱۹:۳۳
کد خبر: ۱۰۸۲۹۵۸
وزیر بهداشت تولید آثار نمایشی را بلامانع دانست
وزیر بهداشت در نامه‌ای خطاب به رئیس سازمان صداوسیما بر تولید سریال‌های جدید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد و آن را در شرایط کرونا تاثیرگذار و مفید دانست.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، سعید نمکی وزیر بهداشت، در نامه‌ای به دکتر علی‌عسکری رئیس رسانه ملی با توجه به ضرورت نیاز شبکه‌های مختلف به تولید برنامه‌ها و سریال‌های سرگرم‌کننده و ترغیب مردم به خانه ماندن، بر تولید سریال‌های جدید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد و آن را در شرایط کرونا تاثیرگذار و مفید دانست.

به نظر می رسد نامه وزیر بهداشت به دنبال اختلاف نظرهای عوامل تولید سینمایی و تلویزیونی و اعتراض هنرمندان نسبت به درگذشت مرحوم کریم اکبری مبارکه است. به دنبال درگذشت این هنرمند در اثر کرونا و ابتلای دیگر عوامل سریال «جشن سربرون» موجی از انتقادها از سوی هنرمندان و سینماگران در فضای مجازی ایجاد شد. و گروهی نیز درخواست توقف پروژه های سینمایی و تلویزیونی را داشتند. اما کوید 19 ابعاد متعددی از زندگی افراد را تحت الشعاع قرار داده است و به عقیده مسئولان خود مراقبتی بهترین راهکار در زمینه مهار این بیماری است.

به عقیده مسئولان کشور با تعطیلی پروژه های سینمایی و تلویزیونی نه تنها مشکلات اقتصادی دامن گیر هنرمندان و عوامل تولید می شود بلکه با کاهش تولیدات فرهنگی و سرگرم کننده شرایط روحی جامعه نیز تضعیف می شود.

 

 

 

نظر شما