در پی انتصاب های اداره کل هنرهای نمایشی؛

جشنواره‌ تئاتر فجر کم کم جان می گیرد

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۳:۰۱:۰۳
کد خبر: ۱۰۸۳۸۵۳
جشنواره‌ تئاتر فجر  کم کم جان می گیرد
محسن بابایی‌ربیعی به عنوان مدیر دبیرخانه و دستیار دبیر و مهدی دوایی به عنوان مدیر هنری سی‌ و نهمین جشنواره‌ تئاتر فجر معرفی شدند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، حسین مسافرآستانه طی دو حکم جداگانه محسن بابایی‌ربیعی را به عنوان مدیر دبیرخانه و دستیار دبیر و مهدی دوایی را به عنوان مدیر هنری سی‌ و نهمین جشنواره‌ تئاتر فجر معرفی کرد.

متن حکم دبیر سی‌ و نهمین جشنواره‌ تئاتر فجر خطاب به محسن بابایی‌ربیعی چنین است: «نظر به تجربیات ارزشمند و شایستگی جنابعالی در برگزاری جشنواره‌های متعدد فرهنگی و هنری، شما را به عنوان مدیر دبیرخانه  و دستیار دبیر سی‌ و نهمین جشنواره‌ تئاتر فجر منصوب می‌نمایم. امیدوارم با آگاهی، خلاقیت  و توفیقات الهی در انجام امور محوله موفق باشید.»

محسن بابایی‌ربیعی دارای مدرک کارشناسی‌ارشد نمایش از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است. داوری در جشنواره‌های منطقه‌ای و سراسری، معاونت آموزش و پژوهش انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، دبیری کمیته علمی دومین و چهارمین همایش پژوهشی تئاتر مقاومت، سردبیری ۲ ماهنامه «نقش صحنه» و سایت جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، مشاور هنری موسسه رسانه‌های تصویری، مدیر هنری ۲ دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «یاس»، مدیر برنامه‌ریزی سی‌ و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و … بخشی از فعالیت‌های اوست.

متن حکم حسین مسافرآستانه خطاب به مهدی دوایی چنین است: «نظر به تجربیات ارزشمند و شایستگی جنابعالی، شما را به عنوان مدیر هنری سی‌ و نهمین جشنواره‌ تئاتر فجر منصوب می‌نمایم. امیدوارم با آگاهی، خلاقیت و توفیقات الهی در انجام امور محوله موفق باشید.»

مهدی دوایی مدیر هنری، فیلمساز و طراح گرافیک، دارای مدرک کارشناسی طراحی گرافیک از دانشکده‌‌ هنر و معماری و کارشناسی‌‌ارشد تهیه‌‌کنندگی و کارگردانی از دانشکده‌ صدا و سیما است. دوایی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد و در این دو دهه به عنوان مدیر هنری، مشاور، طراح و فیلمساز با سازمان‌ها و مجموعه‌های مختلفی تجربه‌ همکاری و تاکنون طراحی پوستر بیش از یکصد نمایش را بر عهده داشته است. عضویت در هیات‌ داوری رویدادها و جشنواره‌‌های گوناگون داخلی و خارجی بخش دیگری از کارنامه کاری اوست.

سی‌ و نهمین جشنواره تئاتر فجر در سال جاری به دبیری حسین مسافرآستانه برگزار می‌شود.

 

نظر شما