علی بخشی زاده معاون صدا:

در حوزه فرهنگ با یک گل هم بهار می شود

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۴:۰۱:۲۶
کد خبر: ۱۰۸۳۹۳۵
در حوزه فرهنگ با یک گل هم بهار می شود
معاون صدای رسانه ملی با اشاره به اهمیت تکریم بازنشستگان گفت: در حوزه فرهنگ با یک گل هم بهار می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، علی بخشی زاده در جمع مدیران معاونت صدا با تاکید بر این نکته که شناخت حوزه فرهنگ و افراد شاخص فرهنگی یکی از موضوعات حائز اهمیت در عرصه رسانه ای است، تصریح کرد:

حوزه فرهنگ، حوزه باغبانی صحیح است و افراد شاخص فرهنگی به مانند گل هایی هستند که هر کدام به تنهایی می توانند باغی را بهاری کنند و وجودشان برای هر سرزمینی غنیمت است. این عزیزان را باید شناخت و نسبت به آن ها تواضع داشت؛ چرا که احترام به افراد شاخص در حوزه فرهنگ، رسانه را رشد می‌دهد.

وی با اشاره به حدیثی نورانی از حضرت علی(ع) که "بهروزی را در سایه دور اندیشی و دوراندیشی را نگهداری و بهره برداری از تجربه ها و مشورت گیری ها می داند" یاد آور شد:

در برخورد با انسان های با تجربه باید نهایت احتیاط را داشت و می بایست این عزیزان را مورد توجه قرار داد. چرا که پیشکسوتان سرمایه های هر کشوری هستند و برخورد صحیح با آنها نیروی جدید و جوان را نیز به ادامه مسیر تعالی علاقمند می‌کند.

معاون صدا در ادامه، با اشاره به اینکه تعلیم و تعلم باعث رشد و پویایی در هر مجموعه ای می شود، گفت:

چهار مؤلفه نیروی انسانی متعهد، کاربلد و پرتلاش، نظام مدیریتی منسجم برای بهره گیری از پتانسیل موجود ، آموزش مستمر برای پرسنل و نظام مدیریتی و تجهیزات کارآمد ، یک سازمان رسانه ای را به سوی اهداف سوق می دهد و نقطه اتصال این چهار مؤلفه آموزش است.

علی بخشی زاده در پایان با تاکید بر برنامه ریزی دقیق و اهمیت پیگیری تا رسیدن به نتایج مطلوب، بیان کرد: دو عنصر مهم در مدیریت رسانه‌، عاقلانه و عالمانه کار کردن است. عنصر عالمانه کار کردن شناخت و اولویت بندی صحیح مسئله هاست و عاقلانه کار کردن، قرار گرفتن در دریای کار و گلوگاه ها و بهره گیری کامل از تمامی تجربه ها است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز