از قهرمانی تا پهلوانی به روایت «ما ایرانی ها»

۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۱:۲۰:۳۱
کد خبر: ۱۰۸۴۴۰۵
از قهرمانی تا پهلوانی به روایت «ما ایرانی ها»
برنامه «ما ایرانی ها»به تهیه کنندگی و کارگردانی قاسم اورنگی روایت تلاش ها و فعالیت های خدا پسندانه سجاد محمد پور عضو تیم ملی بوکس و قهرمان ملی است که امشب (یکشنبه ۱۸ آبان ماه )ساعت ۲۲ از شبکه پنج سیما تماشایی می شود.

به گزارش خبرگزاری گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در این قسمت از ما ایرانی ها که امشب ازشبکه پنج پخش می شود ،داستان سجاد محمد پور پسری از اهالی محله جوادیه روایت می شود که  با وجود مخالفت های خانواده اش تمرین های بوکس را انجام داده و به قهرمانی ملی رسیده است و اکنون عضو شورای محله جوادیه است و فعالیت هایی از قبیل کمک به خانواده های بی بضاعت محله ، تشکیل باشگاه ورزشی ، مرمت زمین فوتبال محله، تشویق جوانان هم محله ای به ورزش و کار خیر انجام می‌دهد.

 اورنگی در این رابطه گفت  : در  این قسمت می خواهیم ایجاد انگیزه برای رسیدن به هدف را برای جوانان  به نمایش بگذاریم . در شرایط کنونی جامعه که برخی از جوانان تلاش و انگیره  کافی برای رسیدن به هدف خود را ندارند با قصه سجاد محمد پور پهلوانی و رسیدن به هدف را برای مردم به نمایش گذاشته ایم.

برنامه  ترکیبی «ما ایرانی ها» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که یکشنبه و سه شنبه هر هفته ساعت ۲۲از شبکه ۵ سیما پخش خواهد شد .

مخاطبان برنامه می توانند پیام های خود را راجع به موضوعات و محورهای برنامه  از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۵ با ما در میان بگذارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز