به بهانه پخش «پس از باران» با مهوش صبرکن؛

مخاطبان باور نمی کردند من همسر واقعی اربابم

۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۰۹:۰۱:۳۴
کد خبر: ۱۰۸۴۸۴۷
مخاطبان باور نمی کردند من همسر واقعی اربابم
مهوش صبرکن درباره بازخوردهای بازی اش در نقش مادر خانم بس سریال «پس از باران» گفت: در آن زمان که فضای مجازی هم نبود، خیلی‌ها باورشان نمی‌شد که من همسر واقعی ارباب باشم.

به‌گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مهوش صبرکن درباره بازی در سریال «پس از باران» با آی‌فیلم به گفت‌وگو پرداخت.

مهوش صبرکن که تاکنون در سریال‌هایی چون جراحت، یوسف‌ پیامبر(ع)، روشن‌تر از خاموشی، پنجمین خورشید، پشت کوه‌های بلند، خاطرات مرد ناتمام و رسم شیدایی ایفای نقش کرده است، به‌تازگی با سریال «پس از باران» مهمان آی‌فیلمی‌ها شد.

وی گفت: در سریال پس از باران قرار بود نقشی را بازی کنم که از خودم خیلی بزرگ‌تر بود و برای نزدیک‌شدن به آن نقش گریم سنگین روی صورتم انجام شد و لباس‌هایی پوشیدم که بزرگ‌تر از سن خودم دیده می‌شدم.

صبرکن با اشاره به اینکه در آن زمان فضای مجازی نبود که اطلاعات زندگی بازیگران در دسترس مردم باشد و خیلی‌ها باورشان نمی‌شد که او همسر واقعی ارباب باشد، اضافه کرد: با اینکه نقش‌های منفی را بیشتر دوست دارم، ایفای این نقش برایم بسیار سخت بود و باید نقش مادر کسی را بازی می‌کردم که تقریباً هم‌سن خودم است.

بازیگر «پس از باران» ابراز کرد: نقشم را در این سریال بسیار دوست داشتم و یادم است با چالش‌های فراوان این نقش را بازی کردم؛ اما در نهایت موفق شدم که به بهترین شکل ایفاگر آن باشم.

صبرکن درباره چالش‌هایش برای قبول این نقش گفت: تازه از شیراز به تهران منتقل شده بودیم و برایمان سخت بود که دو نفرمان سرکار باشیم و از بچه‌ها دور باشیم. به همین خاطر خیلی بین من و محمود پاک‌نیت بحث و گفت‌وگو شکل گرفت تا بتوانیم در این سریال بازی کنیم. چالش دیگرم این بود که من باید برای نقشم مابه‌ازایی پیدا می‌کردم . به همین دلیل  برای پیداکردن شخصیت طاهره خیلی تلاش کردم.

وی که در دو سریال «پس از باران» و «یوسف پیامبر» با کتایون ریاحی هم‌بازی بوده است، درباره این بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان گفت: وقتی کسی نقش مقابلت قرار می‌گیرد اگر آداب حرفه‌ای کارش را بلد باشد، کارکردن با آن بازیگر دلنشین است و خانم کتایون ریاحی از آن دست از بازیگران حرفه‌ای کشورمان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز