مدیر پردیس سینمایی مگامال به بهانه بازگشایی سینماها از امروز:

بازگشایی سینماها تا ساعت ۱۸ شبیه یک شوخی است / پردیس سینمایی مگامال تعطیل خواهد بود

۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۸۵۱۳۳
بازگشایی سینماها تا ساعت ۱۸ شبیه یک شوخی است / پردیس سینمایی مگامال تعطیل خواهد بود
محمد قنبری بازگشایی سینماها تا ساعت 18 را فاقد توجیه اقتصادی برای صاحبان سینماها می‌داند و معتقد است مسئولان برای برخی مشاغل باید استثناء قائل شوند.

محمد قنبری مدیر پردیس سینمایی مگامال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: سینما رفتن برای مردم نوعی سرگرمی است و مخاطبان فیلم‌ها در اوقات فراغت خود وقتی که کارهای روزمره‌شان را انجام داده‌اند یا از سر کار به خانه رفته‌اند برای تفریح به سینما می‌روند. با تصمیم جدیدی که گرفته شده و سینماها از ساعت 18 به بعد باید تعطیل باشند هیچ اتفاق مثبتی به لحاظ اقتصادی برای سینماها رخ نمی‌دهد.

قنبری تصریح کرد: در شرایط عادی هم سینماها پیش از ساعت 18 مراجعه‌کننده چندانی نداشتند و قطعاً در این زمان کمتر کسی حاضر است بلیت بخرد و به سینما برود. این تصمیم به هیچ‌وجه منطقی نیست؛ در این شرایط بعید می‌دانم صاحبان آثار نیز حاضر به اکران فیلمشان باشند و احتمالاً تنها چند فیلمی که قبلاً اکران شده‌اند نمایش داده می‌شوند که قطعاً مخاطبی نخواهند داشت.

او افزود: وقتی نه فیلم مناسبی اکران شده و نه زمان مناسبی برای فعالیت سینماها در نظر گرفته شده، بازگشایی سینماها بیشتر شبیه به یک شوخی است که با تعطیلی هیچ فرقی ندارد. برای هیچ سینمایی بازگشایی در شرایطی که کسی حاضر به خرید بلیت و حضور در سالن‌ها نیست، منطقی و به صرفه نخواهد بود. به نظر من بهتر است مسئولانی که درباره فعالیت مشاغل در روزهای شیوع کرونا تصمیم می‌گیرند برای برخی مشاغل مثل سالن‌های سینما و تئاتر استثناء قائل شوند.

مدیر پردیس سینمایی مگامال در پایان اظهار داشت: پردیس سینمایی مگامال قطعاً در این شرایط تعطیل خواهد بود و طبق صحبت‌هایی که با منوچهر محمدی مدیر مجموعه داشتم علاوه بر پردیس‌ سینمایی مگامال، تعطیلی پردیس سینمایی زندگی و احیاناً دیگر سینماهای حوزه هنری ادامه دارد چرا که بازگشایی در این شرایط هیچ توجیه اقتصادی ندارد و بعید می‌دانم دیگر سینماها حاضر به بازگشایی باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز