نگاهی متفاوت به دفاع مقدس در شبکه مستند

۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۰۵:۰۲:۰۰
کد خبر: ۱۰۸۵۱۶۰
نگاهی متفاوت به دفاع مقدس در شبکه مستند
جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند» با پخش مستند «مظنه»، نگاهی متفاوت به هشت سال دفاع مقدس دارد.

به گزارش برنا، سومین قسمت از فصل چهارم برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند» با پخش و بررسی مستند «مظنه» به کارگردانی سیدرضا حسینی از شبکه مستند پخش خواهد شد.

مستند «مظنه» از زاویه‌ای متفاوت به هشت سال دفاع مقدس نگاه می‌کند و تلاش کرده زخم‌ها و دردهایی را که پس از جنگ با رزمندگان همراه بوده است به تصویر بکشد. این فیلم مستند براساس این سوال اساسی که «قیمت و مظنه جنگ ما چه قدر است؟»، تلاش می‌کند به جمعی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نزدیک شده و در این راه با بسیاری از یادگاران جنگ، خانواده‌های شهدا، آزادگان و ... صحبت کند و پای درد دل آن‌ها بشیند.

در این قسمت و پس از پخش مستند، میز گفتگوی برنامه با حضور مادر شهیدان خالقی‌پور، برگزار شده و پیرامون موضوع این فیلم مستند صحبت خواهد شد. این قسمت از برنامه «به اضافه مستند» روز سه‌شنبه ۲۰ آبان ساعت ۲۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روزهای چهارشنبه ۲۱ آبان ساعت ۹ صبح و جمعه ۲۳ آبان ساعت ۱۴ است.

«به اضافه مستند»، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مهم‌ترین مستندهای داخلی و خارجی در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می‌پردازد. این برنامه با اجرای امین قدمی، کارگردانی محسن کریمیان و تهیه‌کنندگی یاسر فریادرس در ساختاری جدید و آیتم‌های مختلف سه‌شنبه‌های هر هفته روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز