آخر هفته با «روزهای نارنجی» و بازی تحسین‌ شده هدیه تهرانی

۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۰۴:۵۹:۰۰
کد خبر: ۱۰۸۶۰۷۶
آخر هفته با «روزهای نارنجی» و بازی تحسین‌ شده هدیه تهرانی
«روزهای نارنجی»، فیلمی در ژانر درام-اجتماعی به نویسندگی «آرش لاهوتی» و «جمیله دارالشفایی» و کارگردانی «آرش لاهوتی» و محصول سال 1396 سینمای ایران است.

به گزارش خبرنگار برنا، «روزهای نارنجی» این روزها به صورت آنلاین اکران شده است و مخاطبان می‌توانند و مراجعه به پلتفرم‌های اینترنتی پخش فیلم به تماشای این فیلم سینمایی بنشینند.

اولین نمایش جهانی این فیلم در 43 دوره جشنواره فیلم تورنتو صورت گرفت. روزهای نارنجی در جشنواره های مختلفی از جمله «جشنوراه بین المللی فیلم فجر»، «جشنواره بین المللی فیلم زوریخ» و «جشنواره بین المللی فیلم سائوپائولو» حضور پیدا کرد و نهایتا موفق به کسب جوایز زیادی از جمله «سینماگر بزرگ تازه وارد»، «جایزه کلیسای جهانی» و «جایزه فیپرشی» شد.

در مجموع، روزهایی نارنجی توانست 9 جایزه بین المللی را برای کارگردانش به ارمغان بیاورد. بازیگران مطرحی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند که میتوان از آن ها به «هدیه تهرانی»، «علی مصفا» و «مهران احمدی» اشاره کرد. بازی هدیه تهرانی در این فیلم مورد تحسین داوران «جشنواره بین المللی مانهایم» آلمان قرار گرفت. داستان روزهای نارنجی، حول محور زنی به اسم «آبان» می گردد که پس از آن که واسطه استخدام کارگران زن فصلی برای کار در باغ های مرکبات شمال کشور میشود، باید با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم کند. آبان با روحیه جنگنده و مستحکمی که دارد، سعی میکند در برابر این مشکلات تمام قد بایستد اما ...

فیلم روزهای نارنجی به کارگردانی آرش لاهوتی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی است که در این فیلم هدیه تهرانی، علی مصفا، مهران احمدی، علیرضا استادی، ژیلا شاهی , صدف عسگری به هنرمندی پرداخته‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز