«ضیف وحوار» و اسیر فلسطینی

۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۸:۰۸:۲۷
کد خبر: ۱۰۸۶۸۳۰
«ضیف وحوار» و اسیر فلسطینی
شبکه العالم با «ماهر الاخرس» اسیر فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی مصاحبه اختصاصی انجام داده است که امشب در قالب برنامه «ضیف وحوار» پخش خواهد شد.

به گزارش برنا، شبکه العالم با «ماهر الاخرس» اسیر فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی مصاحبه اختصاصی  انجام داده است که امشب در قالب برنامه «ضیف وحوار»  پخش خواهد شد.

این مصاحبه با اسیر فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی «ماهر الاخرس» انجام شده که در اعتراض به بازداشت موقت و بدون تفهیم اتهام خود دست به اعتصاب غذا زده است.

گفته می شود اعتصاب غذای «ماهر الاخرس» به نزدیک به 100 روز رسیده و به دلیل وخامت وضعیت جسمانی اش چندین بار به کما رفته است.

 درخواست وی مبنی بر انتقال از بیمارستان رژیم صهیونیستی به بیمارستانی در کرانه باختری و جان دادن در میان هموطنان و فرزندان خود از سوی دادگاه رژیم صهیونیستی با مخالفت روبه رو شده و فعالان فلسطینی این اقدام رژیم صهیونیستی را به مثابه اعدام آرام « الاخرس» تلقی کرده اند.

مخاطبان می توانند گفت و گوی بسام الصفدی خبرنگار شبکه العالم با «ماهر الاخرس» زندانی فلسطینی را در برنامه «ضیف و حوار» امشب 22آبان ساعت 23:30 دقیقه وقت تهران از آنتن این شبکه العالم نظاره گر باشند.

 

نظر شما