«مُلکاوان» به دنبال سرنوشت قتل یک ایرانی

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۰۸:۲۶:۲۳
کد خبر: ۱۰۸۷۱۶۹
«مُلکاوان»  به دنبال سرنوشت قتل یک ایرانی
نخستین بازپخش مجموعه تلویزیونی «ملکاوان»، محصول اداره کل تولیدات نمایشی معاونت برون مرزی صداوسیما، به شبکه تماشا رسید.

به‌گزارش برنا، مجموعه تلویزیونی «ملکاوان» که دی‌ماه سال گذشته برای اولین بار در شبکه آی‌فیلم پخش شد، حالا در جدول پخش شبکه تماشا قرار گرفته است.

«مُلکاوان» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی محمد مصری‌پور و زهرا اسحاقیان، در معاونت برون مرزی رسانه ملی تولید شده و بازپخش آن در شبکه تماشا از ۷ آذر آغاز می‌شود.

این سریال در ژانر وحشت و معمایی به‌نویسندگی سمیه تاجیک، سرنوشت زنی را روایت می‌کند که شوهرش در خارج از کشور خودکشی کرده و نهادهای امنیتی داخلی و خارجی در پی یافتن علت این خودکشی هستند.

ساختار کلی  «ملکاوان» در بستر یک قصه اجتماعی و معمایی روایت می‌شود که با موقعیت‌های امنیتی گره خورده و در نهایت، تعلیق‌پذیری و هیجان برساخته آن را افزون کرده است.

نازنین فراهانی، داریوش فرهنگ، امین زندگانی، رضا مولایی، فریبا متخصص، پرویز فلاحی‌پور، صفا آقاجانی، معصومه آقاجانی، علی سلیمانی، پانته‌آ سیروس، غزال نظر، کمند امیرسلیمانی، سعید امیرسلیمانی، جلال فاطمی، میثاق زارع، الهام شعبانی، بهزاد داوری، حمید شریف‌زاده، هادی نوری، بهناز نادری، بهار قاسمی، ریحانه رضی، فرید قبادی، سمیه تاجیک، سیامک قاسمی، آسو پاشاپور و آریا جوکار بازیگران این مجموعه هستند.

«ملکاوان» قرار است در شبکه تماشا ساعت ۲۰:۰۰ هر شب راهی آنتن شود. بازپخش آن نیز در سه نوبت در ساعت‌های ۰۲:۰۰، ۰۸:۰۰ و ۱۴ روز بعد قابل مشاهده خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز