«آرزوی زیبا» به رویای جشنواره های خارجی نزدیک شد

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۱۸:۴۰:۱۲
کد خبر: ۱۰۸۷۲۳۳
«آرزوی زیبا» به رویای جشنواره های خارجی نزدیک شد
فیلمبرداری فیلم سینمایی «آرزوی زیبا» ساخته علی قوی‌تن به پایان رسید و قرار است در جشنواره های خارجی شرکت کند.

به گزارش گروه روی خط رسانه برنا، ساخت فیلم سینمایی «آرزوی زیبا» به کارگردانی علی قوی‌تن آبان‌ماه سال گذشته آغاز شد و پی از گذراندن ۳۵ درصد از فیلمبرداری، کرونا تولیدش را متوقف کرده بود و حالا بعد از یک سال به پایان فیلمبرداری رسیده است.

کارگردان فیلم سینمایی «آرزوی زیبا» در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر درمورد نمایش بین‌المللی این فیلم توضیح داد: «اولین نمایش «آرزوی زیبا» در سی‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان بود. در واقع برای اینکه بتوانیم این پروژه را برای جشنواره آماده کنیم، برخی از بخش‌های این فیلم را با عجله آماده کردیم.در حال حاضر بخش‌های باقی مانده رو به پایان است و فیلم به زودی آماده نمایش می‌شود، همچنین زیرنویسی انگلیسی «آرزوی زیبا» در حال انجام است. البته این را باید بگویم که کارهای باقی مانده نزدیک به ۲ ماه زمان می‌برد.در نظر داریم تا این پروژه را برای حضور در جشنواره‌های خارجی آماده کنیم.ساخت موسیقی و صداگذاری این فیلم درحال انجام است و به زودی مراحل فنی رنگ‌بندی و عملیات لابراتوری را هم انجام می‌دهد».

داستان فیلم سینمایی «آرزوی زیبا» درباره چند کودک و نوجوان است که تصمیم می‌گیرند آرزوی یک دختر جوان را برآورده کنند.

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از، نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده: علی قوی تن، مدیر فیلمبرداری: شهاب نوروزیان، طراح و ترکیب صدا: بهروز شهامت، آهنگساز: صبا صمیمی، طراح چهره‌پردازی: رحیم مهدیخانی، اجرای چهره‌پردازی: ندا مقدم‌منش، مجری طرح و دستیار اول کارگردان: حامد قوی تن، امور تولید: یوسف احمدی، مسلم اختری، مهدی ریاضیان، دستیار صدابرداری: هادی هاشمی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: الهام خراسانی.

هدا مقدم، امیرمحمد رحمانی، متین نظری، محمدحسین حلاج‌مفرد، یوسف احمدی، هادی هاشمی، محمد اختری، مسلم اختری، علی مقدم، سجاد شتوی، علی منوری، شکیبا حلاج‌مفرد و….. از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز