«میزگرد سیاسی» بررسی می کند؛

«کمپاس» و حصول صلح پایدار در منطقه قره باغ

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۱۴:۱۹:۱۵
کد خبر: ۱۰۸۷۵۱۳
«کمپاس» و حصول صلح پایدار در منطقه قره باغ
پیام تبریک علمای دینی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران به مناسبت آزادی اراضی اشغالی آذربایجان و اهمیت حمایت های سیاسی و معنوی ایران از آزادی اراضی اشغالی از ابتدای مناقشه تاکنون در برنامه امشب «میزگرد سیاسی» (کمپاس) از کانال آذری شبکه سحر بررسی می شود.

به گزارش برنا، امیدواری برای حصول صلح پایدار در منطقه، بیان نقاط قوت و ضعف بیانیه روسیه و لزوم توجه به نگرانی های امنیتی ایران از بابت حضور احتمالی و قابل اعتنای عناصر افراطی در نزدیکی مرزهای شمال غرب کشورمان از محورهای مهم این برنامه زنده سیاسی است.

 

قهرمان نورانی کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی در استودیوی برنامه و عباس کاراآغاچلی دیگر مهمان برنامه به صورت ارتباط اسکایپی از ترکیه به ارائه نقطه نظرات می پردازند.

 

همچنین این برنامه 45 دقیقه ای با تاکید بر ضرورت مشارکت ایران در مکانیسم نظارت بر آتش بس اعلامی در کنار روسیه و ترکیه، تحلیل رفتار روسیه و ترکیه در حل و فصل مناقشه قره باغ و اعلام امادگی ایران برای کمک به حفظ صلح و امنیت در منطقه، برای مخاطبان و بینندگان کانال آذری شبکه سحر در بخش انتهایی خواهد پرداخت.

«میزگرد سیاسی» (کمپاس) شنبه بیست و چهارم آبان ساعت 20:40 به وقت تهران با اجرای غلامرضا صفوی بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

جبار علایی تهیه کننده «کمپاس» است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز