موفقیت نیروهای یمنی در مقابله با نیروهای ائتلاف

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۱۴:۲۱:۵۱
کد خبر: ۱۰۸۷۵۱۵
موفقیت نیروهای یمنی در مقابله با نیروهای ائتلاف
بازتاب موفقیت نیروهای یمنی در مقابله با نیروهای ائتلاف سعودی،اماراتی در شهر مأرب در شبکه های اجتماعی جهان عرب در برنامه امشب «هاشتاغ» شبکه العالم بررسی می شود.

به گزارش برنا، تسلط نیروهای یمنی پس از دو هفته نبرد تنگاتنگ با نیروهای ائتلاف سعودی، اماراتی و تسلط بر اردوگاه راهبردی «الماس» به عنوان آخرین و مهم ترین خطوط دفاعی ائتلاف سعودی ها و اماراتی ها و بازتاب آن در فضای مجازی و نظر کاربران در این برنامه از «هاشتاغ» تشریح خواهد شد.

همچنین اشاره خواهد شد که این موفقیت تحولی است که مسیر را در برابر ارتش یمن برای پیشروی به سمت این شهر چه از سمت صحرای «الجدعان» و چه از خط ارتباطی اصلی میان صنعاء و مأرب باز می‌کند.

ادامه حواشی انتخابات آمریکا و واکنش کاربران شبکه های اجتماعی، هشتگ پربازدید دیگری است که در این برنامه به آن نیز پرداخته خواهد شد.

در این رابطه بیان خواهد شد که دادگاهی در شهر «فیلادلفیا» ایالت «پنسیلوانیا» روز گذشته (جمعه) به وقت محلی پنج شکایت حقوقی ستاد انتخاباتی ترامپ و جمهوری‌خواهان را که در آن مدعی بی‌نظمی و تخلف در آرای صندوق‌های پستی انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا شده بودند، دریافت کرده است.

همچنین ذکر خواهد شد که دادگاه فیلادلفیا تأکید کرده که ستاد انتخاباتی ترامپ  ادعا نمی‌کند که تقلب صورت گرفته است .

  «هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد معین مقامی و اجرای  محمد العامری، امشب 24آبان ماه ساعت 22:15 به وقت تهران از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز