علیرضا سبط‌‌احمدی:

معاونت سیما می‌تواند خواسته‌های خود را با ابلاغ به تهیه‌کننده‌ها بهتر پیگیری کند

۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۵:۵۸:۰۰
کد خبر: ۱۰۸۸۲۲۷
معاونت سیما می‌تواند خواسته‌های خود را با ابلاغ به تهیه‌کننده‌ها بهتر پیگیری کند
علیرضا سبط‌احمدی معتقد است معاونت سیما باید جلسات متعددی با تهیه‌کننده‌ها داشته باشد چرا که در ارتباط با تهیه‌کننده‌ها امکان پیگیری خواسته‌های سازمان صدا و سیما در تولیدات بیشتر است.

علیرضا سبط‌احمدی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: هم‌اندیشی آقای شاه‌آبادی در معاونت سیما جای تقدیر و تشکر دارد. به هر حال تهیه‌کننده رکن اصلی و اساسی سیما است که پس از سازمان به عنوان نماینده در خارج از سازمان در پروژه‌های مختلف حضور دارد.

سبط‌احمدی خاطرنشان کرد: آنچه که برای آنتن به اقتضای روح و زمان نیاز است توسط تهیه‌کننده تولید می‌شود و رفتار آقای شاه‌آبادی به عنوان معاون سازمان صداوسیما در روزهای ابتدایی مسئولیتشان که جلسه‌ای با تهیه‌کننده‌ها داشت بسیار خوشحال‌کننده است. مشورت با تهیه‌کننده‌ها و شنیدن اظهار نظر آن‌ها تعامل خوبی به وجود می‌آورد و معاونت سیما می‌تواند خواسته‌های خود را با ابلاغ به تهیه‌کننده‌ها بهتر پیگیری کند.

او افزود: بسیاری از مدیران در وهله اول با بازیگران و کارگردان‌ها جلسه می‌گذارند اما تصمیم آقای شاه‌آبادی برای جلسه گذاشتن با تهیه‌کننده‌ها بسیار منطقی و درست بود چرا که تهیه‌کننده‌ها بازوی اصلی تولید آثار در سیما هستند چرا که تهیه‌کننده‌ها با ارتباطی که دارند می‌توانند بین دیگر عوامل تولید آثار و صدا و سیما ارتباط برقرار کنند.

این تهیه‌کننده در ادامه اظهار داشت: من به عنوان تهیه‌کننده در طول هفته بیش از 10 طرح و فیلمنامه می‌خوانم و می‌دانم که سازمان از چه طرح‌هایی استقبال می‌کند و من یا هر تهیه‌کننده دیگری می‌تواند هنرمندانی که با آن‌ها همکاری می‌کند را به سمتی سوق دهد که سازمان صدا و سیما مدنظر دارد. قشری که بیش از دیگر اقشار در سیما به منویات روز سازمان نزدیک است، تهیه‌کننده‌ها هستند و بهتر است پیش از هر کس سیما با این افراد هماهنگ باشد.

سبط‌احمدی خاطرنشان کرد: تعداد تهیه‌کننده‌ها در سازمان صداوسیما بسیار کمتر از نویسنده‌ها، بازیگران و کارگردان‌ها است، جلسه گذاشتن با تهیه‌کننده‌ها و شنیدن اظهار نظر این افراد می‌تواند تولید را با به‌روزرسانی در شرایطی قرار دهد که در مسیر مورد نیاز سازمان صدا و سیما قرار گیرد. شرایط هر روز در حال تغییر است و سازمان نیاز دارد با این تغییرات هماهنگ باشد و برای این هماهنگی نیاز است که معاونت سیما به برگزاری جلسات بیشتر با تهیه‌کننده‌ها توجه داشته باشد.

تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «ایل‌دا» در پایان گفت: قطعاً سازمان صدا و سیما به جوانگرایی نیاز دارد. جریان داشتن یک تفکر ثابت در زمانی طولانی نمی‌تواند برای سازمان نتیجه‌بخش و راهگشا باشد. ما نیاز به تزریق تفکر جدیدی داریم که با اتفاقات و اقتضاعات روز هماهنگ باشد. برای این کار نیاز به تفکر نسل جوان داریم و اگر جوانگرایی در اولویت باشد اتفاقات بهتری را شاهد خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز