به همت انتشارات کوله پشتی؛

«انجمن جین آستین» به راه افتاد

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۰۹:۲۳:۵۴
کد خبر: ۱۰۸۸۴۲۶
«انجمن جین آستین» به راه افتاد
کتاب «انجمن جین آستین» نوشته ناتالی جنر با ترجمه شیرین شکرالهی از سوی انتشارات کوله پشتی منتشر شد.

به گزارش برنا، کتاب «انجمن جین آستین» نوشته ناتالی جنر با ترجمه شیرین شکرالهی در نوبت چاپ اول از سوی انتشارات کوله پشتی به چاپ رسید.

«انجمن جین آستین» رمانی‌ست جذاب با اتفاقات تلخ و شیرین درباره قدرت ادبیات، به ویژه آثار جین آستین در التیام روح بازماندگان جنگ جهانی دوم. سیری در عشق، حزن و امید با غوطه‌ور شدن در دنیای جین آستین و ادبیات.

در خلاصه کتاب می‌خوانیم: «درست بعد از جنگ جهانی دوم، افرادی که در ظاهر هیچ شباهتی به یکدیگر ندارند، گرد هم می‌آیند تا از میراث جین آستین محافظت کنند.

حدود صدوپنجاه سال پیش، روستای چاوتون آخرین منزلگاه جین آستین بود و حالا چند تن از اقوام دورش در آنجا ساکن هستند و با توجه به مصائب بعد از جنگ در شرایط اقتصادی خوبی به سر نمی‌برند. حالا که میراث آستین به خطر افتاده است، افرادی که هر کدام در سکوت خود با حزن و فقدان عزیزانشان دست‌وپنجه نرم می‌کنند- برخی به خاطر جنگ اخیر، برخی به خاطر اتفاقاتی که سال‌ها پیش افتاده – به انجمن جین آستین جان می‌بخشند تا به حراست از خانه او و آخرین یادگارهایش بشتابند.»

کتاب «انجمن جین آستین» رمانی‌ست تاثیرگذار که به تراژدی‌ها و پیروزی‌های بزرگ و کوچک زندگی و انسانیت جهان‌شمولی که در جان همه ما خانه کرده می‌پردازد و یادآور زیبایی‌ست برای این حقیقت که مهرورزی و اهمیت به یکدیگر در بطن زندگی آدمی جای دارد.

این کتاب در ۳۰۴ صفحه با قیمت ۴۵۰۰۰ تومان با ترجمه شیرین شکرالهی و ویراستاری امیرحسین فاضلی مقدم به همت انتشارات کوله‌پشتی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

 

نظر شما