کیفیت ۴k روی خط تولید صبا افتاد

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۲:۲۸:۱۷
کد خبر: ۱۰۸۸۶۱۲
کیفیت ۴k روی خط تولید صبا افتاد
با تولید انیمیشن « دنیای آبی » به فرمت خروجی 4k در مرکز پویانمایی صبا، آثار این مرکز با کیفیتی جهانی روی خط تولید صبا قرار گرفت.

به گزارش برنا، انیمیشن « دنیای آبی» به تهیه و کارگردانی مهدی خرمیان در52 قسمت 8 دقیقه ای مخصوص مخاطب کودک درحال ساخت است. پویانمایی « دنیای آبی» شامل محله ای در زیر دریا است که حیواناتی در همسایگی هم زندگی می کنند.

حیوانات دنیای آبی شامل گوسفندماهی، گوزن ماهی، گربه ماهی، سگ ماهی، الاغ ماهی، مرغ ماهی، گاو ماهی و روباه ماهی هستند. هر یک خصوصیات اخلاقی خاص و متفاوتی از هم دارند که مجموعه این رفتارها باعث می شود درکنار هم کامل باشند. این حیوانات همه باله دارند و شنا می کنند.

محیط زندگی این حیوانات تلفیقی از زندگی در جنگل و دریا است و همین امر موقعیت تازه و بدیعی می آفریند.

حیوانات این محله ضمن دریایی بودن، خصوصیاتی از حیوانات همنوع خود در خشکی را حفظ کرده اند. در این محله، پارک و مدرسه و یک بقالی و خانه حیوانات محل وجود دارد که داستانها در آنجا اتفاق می افتد و ماجراهای هر قسمت مستقل از سایر قسمت ها است.

شخصیت اصلی، گوسفند ماهی کوچکی است که به همراه برادر و دوستانش ماجراهایی را تجربه می کند و در این مسیر مهارت های لازم جهت حل مسئله در شرایط گوناگون را کسب می کند. از دیگر ویژگی هایی که او در این راستا به دست می آورد توانایی مشاهده دقیق و ایجاد خلاقیت جهت فعالیت های گروهی است.

این مجموعه در گروه کودک مرکز پویانمایی صبا در دست تولید می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز