همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی؛

احترام برومند مطالعه سه کتاب را پیشنهاد کرد

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۲۳:۰۶:۰۰
کد خبر: ۱۰۸۸۷۶۱
احترام برومند مطالعه سه کتاب را پیشنهاد کرد
احترام برومند در راستای پیوستن به پویش «کتابخوانی ملی» خواندن کتاب‌های «دیوهای خوش پوش»، «بهشت و دوزخ» و «قلب‌های تشنه» را توصیه کرد.

به گزارش برنا، احترام برومند مجری تلویزیون و بازیگر با پیوستن به پویش «کتابخوانی ملی» که به همت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران آغاز شده است؛ عنوان کرد: در روزگاری که بیشتر وقت خود را در منزل می گذرانیم و فرصت زیادی برای مطالعه کتاب داریم، خواندن کتاب‌های «دیوهای خوش پوش»، «بهشت و دوزخ» و «قلب‌های تشنه» را توصیه می‌کنم.

این بازیگر گفت: کتاب «بهشت و دوزخ» نوشته جعفر مدرس صادقی است و دوران تبعید محمد مصدق را روایت می‌کند.

وی ادامه داد: جعفر مدرس صادقی با نثری روان و داستانی شیرین یک روایت تاریخی را در این کتاب شرح می‌دهد و برشی از تاریخ معاصر ایران را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. به نظر من نکات آموزنده و سرگرم کننده‌ای به ویژه برای جوانان دارد و خواندن آن را به همه سفارش می‌کنم.

برومند بیان کرد: «دیوهای خوش پوش» نوشته گلی ترقی از دیگر داستان‌هایی است که خوانده‌ام. نویسنده در این کتاب با داستان‌های جذاب و خواندنی، خاطرات کودکی و نوجوانی خود را با خوانندگان در میان می‌گذارد. گلی ترقی در این داستان نسبت به کتاب‌های قبلی که از او خوانده بودم از نظر نوشتاری و فکری پخته تر عمل کرده است.

این مجری تلویزیون اظهار کرد: کتاب دیگری که معرفی می‌کنم «قلب‌های تشنه» نوشته آنزیا یزیرسکا نام دارد که توسط سیاوش شهبازی ترجمه شده و درباره روسیه تزاری و دیکتاتوری آن دوران است. در بخشی از این کتاب به جنگ‌های جهانی اول و دوم و موضوع مهاجرت لهستانی‌ها اشاره شده است و مشکلات آن‌ها نیز به رشته تحریر در آمده است که من معتقدم همه این مشکلات و در پی آن مهاجرت‌ها زاییده جنگ‌ها است.

این بازیگر در پایان مطرح کرد: یکی از ویژگی‌های کتاب «قلب‌های تشنه» ترجمه خوب، با دقت، وسواس و درست سیاوش شهبازی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز