فرشته نجات جاده های" ما ایرانی ها "

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۰۹:۵۵:۵۵
کد خبر: ۱۰۸۹۰۲۶
فرشته نجات جاده های ما ایرانی ها
برنامه" ما ایرانی ها "به تهیه کنندگی و کارگردانی قاسم اورنگی امشب سه شنبه ( ۲۷ آبان ماه ) ساعت ۲۲ میزبان بزرگ نوروزی کاپیتان یکم سازمان حمل و نقل کشور خواهد بود.

به گزارش برنا، در این قسمت    " بزرگ نورروزی "   از فعالیت و تلاش های خداپسندانه در جهت امداد و نجات کمک به مصدومین تصادفات جاده ای  و از رکورد های جهانی و تاریخی  خود در هنر های رزمی در این برنامه صحبت می کند .

کاپیتان " بزرگ نوروزی " مرد پهلوان منش دیار زاگرس راننده خوش برخورد و قانون مداری است  که در کنار جابجایی مسافران  نزدیک به ۲۱ سال است که کار امداد ونجات در جاده ها را انجام می دهد  ، ایشان بیش از ۶ سال متوالی لقب فرشته نجات جاده ها  گرفته و دارای 3 رکورد ورزشی جهانی در ورزشهای رزمی است و بارها درخواست تابعیت کشورهای همسایه برای رفتن به تیمهای آنها را رد کرده است.

اورنگی تهیه کننده در توضیح بیشتر این برنامه  گفت : در این قسمت می خواهیم بگوییم بر خلاف تصور عمومی جامعه،گاهی اوقات یک راننده اتوبوس هم می تواند نقش بسزایی در امداد نجات جاده ای داشته باشد. برنامه  ترکیبی «ما ایرانی ها» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که یکشنبه و سه شنبه هر هفته ساعت ۲۲ از شبکه پنج  سیما پخش خواهد شد .

مخاطبان برنامه می توانند پیام های خود را راجع به موضوعات و محورهای برنامه  از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۵ با ما در میان بگذارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز