«مجله حقوقی» از منظر حقوق بین الملل بررسی می کند؛

بایدها و نبایدهای اجرای توافق نامه پایان جنگ قره باغ

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۵:۰۱:۲۳
کد خبر: ۱۰۸۹۳۴۸
بایدها و نبایدهای اجرای توافق نامه پایان جنگ قره باغ
اجرای توافق نامه پایان جنگ قره باغ و الزامات طرفین درگیر مناقشه از منظر حقوق بین الملل، امروز در برنامه «مجله حقوقی» از کانال آذری شبکه سحر بررسی و واکاوی می شود.

به گزارش برنا، این برنامه 45 دقیقه ای با تهیه کنندگی پناه نجف زاده بر روی آنتن می رود.

پناه نجف زاده تهیه کننده «مجله حقوقی» گفت: پس از امضای توافق نامه مذکور برای مخاطبان و بینندگان کانال آذری سوالات و شبهاتی مطرح شد که این برنامه سعی دارد به آن ها پاسخ دهد.

وی ادامه داد: از محورهای اصلی که در این برنامه به بحث گذاشته خواهد شد، عبارتند از: توافق نامه صلح تا چه میزان به برقراری صلح پایدار در منطقه کمک می کند، تخلیه منازل ارامنه از مناطق اشغالی با سوزاندن خانه ها همراه است این اقدام چه مسئولیت هایی برای دولت ارمنستان به همراه دارد، دو طرف درگیر در قبال موضوع حفظ میراث معنوی، ملی و مذهبی چه وظایفی برعهده دارند، و نحوه پاسخ گویی طرفین درگیر مناقشه به حساسیت های مرزی ایران چه خواهد بود.

نجف زاده در پایان بیان کرد: افشین زرگر فعال حقوق بین الملل در استودیوی کانال آذری به عنوان مهمان برنامه حضور دارد و ضمن اشاره به انجام توافق مذکور، سرنوشت گروه مینسک امنیت و همکاری اروپا و نیز ادامه فعالیت این گروه را نیز به بحث می نشیند.

«مجله حقوقی» سه شنبه بیست و هفتم آبان ساعت 21:40 به وقت تهران با اجرای محمدرضا مهرافزا بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز