دنباله فیلم قربان محمدپور در شبکه خانگی؛

محمدرضا گلزار به بمبئی سلامی دوباره می کند

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۰۷:۵۲:۳۵
کد خبر: ۱۰۸۹۵۴۳
محمدرضا گلزار به بمبئی سلامی دوباره می کند
«سلام بمبئی 2» به کارگردانی قربان محمدپور و با بازی محمدرضا گلزار به صورت سریالی برای شبکه نمایش خانگی تولید می شود.

به گزارش برنا؛ در شرایطی که قربان محمدپور به تازگی برای ساخت فیلم سینمایی «سلام بمبئی۲ » پروانه ساخت گرفته و حتی مذاکرات اولیه با بازیگران این فیلم هم انجام شده بود، عقب افتادن فیلمبرداری این فیلم به علت کرونا باعث شد تهیه‌کننده و کارگردان فیلم تصمیم تازه ‌ایی برای این پروژه بگیرند.

با تصمیم سازندگان ادامه داستان «سلام بمبئی» در قالب یک سریال برای شبکه خانگی در پانزده تا بیست قسمت ساخته می‌شود. سریالی که این روزها نگارش پانزده قسمتش تمام شده و قرار است نسخه سینمایی هم از این سریال آماده شود.

سریال «سلام بمبئی» مانند فیلم سینمایی اش با ترکیب بازیگران سینمای هند و ایران ساخته می‌شود با وجود توافق با چند بازیگر هندی قسمت اول احتمال حضور بازیگران ایران فیلم سینمایی «سلام بمبئی» به خصوص محمدرضا گلزار در این سریال پایین است.

سلام بمبئی یک فیلم به کارگردانی و نویسندگی قربان محمدپور و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی محصول سال ۱۳۹۴ است. این فیلم به سبک عاشقانه (رمانتیک)، در فضایی متعادل به زبان‌های فارسی، انگلیسی و هندی؛ محصول مشترک ایران و هند می‌باشد .

سلام بمبئی، دومین محصول مشترک سینمای هند و ایران پس از همای سعادت با بازی محمدعلی فردین و وحیده رحمان وسانجیو کومار بازیگران سرشناس سینمای هنداست و آن را در گونه فیلم‌های تجاری و سرگرمی می‌توان تعریف کرد. این فیلم از ۱۱ آذر ماه اکران به سرگروهی سینما استقلال اکران شده‌است.

 

 

نظر شما