سودابه بیضایی :

ویروس کرونا ایده ای برای مستند سازی بود/ فیلم هایم را با هزینه شخصی می سازم/در زمان کرونا با تنهایی خود کنار بیاییم!

۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۰۵:۵۹:۰۰
کد خبر: ۱۰۸۹۵۸۷
ویروس کرونا ایده ای برای مستند سازی بود/ فیلم هایم را با هزینه شخصی می سازم/در زمان کرونا با تنهایی خود کنار بیاییم!
سودابه بیضایی بازیگر فیلم ها و سریال هایی چون «غیر منتظره»، «تعارض» که در کارنامه اش آثار ارزشمندی چون «کیمیا»، «ارمغان تاریکی» و «بال های خیس» دیده می شود در مورد زندگی اش در روز های کرونایی با خبرگزاری برنا صحبت کرد.

سودابه بیضایی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص اینکه در زمان کرونا مشغول به کار است یا خیر به خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا گفت: بله با شیوع ویروس کرونا، ساخت مستندی را با موضوع کودکان و ‌تبدیل شدن سیستم آموزشی به شکل آنلاین شروع کردم و بعد از آن شروع به نوشتن  ‌یک رمان کردم که با ناشر صحبت هایی شده و قرار است که به زودی چاپ شود.

او در خصوص امرار معاش در این روزهای کرونایی افزود :من فیلم هایم را به صورت تک نفره  و با هزینه شخصی خودم می سازم  و ‌بعد به فروش می رسانم . در واقع نمی توانم زمانم را به خاطر بودجه گرفتن از نهاد و ارگانی ،جمع کردن گروه و عوامل و هزاران ماجرای دیگر از دست بدهم .

بیضایی در خصوص ترجیحش در خانه ماندن و کار کردن گفت : زندگی من به این گونه بوده و هست و من مدام در حال کارکردن هستم ،حالا می تواند بازی کردن باشد، مستند سازی، نوشتن یا نقاشی کردن. با آمدن ویروس کرونا  خود به خود کارهایی که در تنهایی امکان انجام دادنش بیشتر است را بیشتر انجام می دهم مثل نوشتن یا مستند سازی.

سودابه بیضایی خاطر نشان کرد: امروزه با شیوع ویروس کرونا آدم ها مجبور هستند با تنهایی خودشان بیشتر کنار بیایند و اگر بخواهم در خصوص این روزها پیامی بدهم همین است .اینکه بتوانیم با خودمان و تنهایی خودمان کنار بیاییم و از آن استفاده کنیم.

سودابه بیضایی در پایان در خصوص اینکه سینما ها بسته شده آیا شبکه نمایش خانگی، فیلیمو و نماوا می توانند جای سینما ها را بگیرند و خلاء را پر کنند بیان کرد: به نظرم شکل رسانه ها در حال تغییر است در واقع من نمی توانم پیش بینی در این خصوص برای آینده داشته باشم و چیزی که مشاهده می کنم این است با آمدن کرونا یک سری تغییراتی به وجود آمده است که این تغییرات خواهد ماند چرا که در حال حاضر سینما داران در پی این ایده هستند تا تمامی سینما ها را تبدیل به رستوران کنند چون درآمدی از این طریق ندارند در واقع نا خود آگاه شکل سینما در حال تغییر به سمت آنلاین است. من نیز به خودی خود  مشتاق هستم تا در سینما فیلم ببینم اما چاره ای نیست چون این تغییر ناخودآگاه به وجود می آید ولی بهتر است در این تغییرات به وجود آمده کیفیت کار را بالا ببریم و کمی آن را سرو سامان دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز