کتاب گویا سوژه صبح به وقت فرهنگ شد

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۰:۱۳:۱۷
کد خبر: ۱۰۸۹۶۶۴
کتاب گویا سوژه صبح به وقت فرهنگ شد
برنامه "صبح به وقت فرهنگ " رادیو فرهنگ ، به این سوال می پردازد که آیا با کتاب های صوتی آشنا هستید ‌‌توانسته اید یا این‌سبک کتاب خوانی ارتباط برقرار کنید؟

به گزارش برنا، در برنامه پنجشنبه ۲۹ آبان به این سوال پرداخته می شود و شما می توانید با شنیدن این برنامه تجربه های دیگران و پاسخ شنوندگان به این سوال را بشنوید و با بخش های متنوع این برنامه همراه شوید.

کتاب گویا یا کتاب صوتی، متن کتابی است که توسط یک یا چند گوینده خوانده و به صورت ضبط شده درمی‌آید. آن می‌تواند به صورت نمایشنامه اجرا شود یا ممکن است با موسیقی یا جلوه‌های صوتی همراه باشد. گاهی اوقات نویسنده با صدای خودش کتاب را می‌خواند و گاهی گویندگان حرفه‌ای این کار را انجام می‌دهند، در عصر حاضر که همه چیز با سرعت در حال کار است یکی از ساده ترین و بهترین و ارزان ترین روش های مطالعه بهره گیری از کتاب صوتی و گوش دادن به خوانش کتاب است حال در برنامه « صبح به وقت فرهنگ» از شنوندگان خواسته می شود نظرات خود درباره این نوع کتابخوانی را بیان کنند

برنامه رادیویی " صبح به وقت فرهنگ " که همه روزه به جز جمعه ها از شبکه رادیویی فرهنگ و به طور زنده پخش می شود؛کاری از گروه فرهنگ و جامعه است وکه علاقه مندان می توانند این مجله صبحگاهی را هرروز صبح ساعت ۶:۳۰ به مدت ۹۰ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز بشنوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز