عرضه هفت فیلم ترمیم شده از وونگ کاروای

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۰:۵۶:۴۲
کد خبر: ۱۰۸۹۷۲۱
عرضه هفت فیلم ترمیم شده از وونگ کاروای
هفت فیلم از برترین کارهای وونگ کاروای در کنار پروژه های سینمایی جدید این فیلم ساز عرضه می شود.

به گزارش برنا، زمان خوبی است برای طرفداران وونگ کار وای؛ نه‌فقط به دلیل پروژه‌های سینمایی جدید او، بلکه از بابت عرضه هفت‌تا از بهترین فیلم‌هایش با برند «کرایتیرین کالکشن» و با نسخه‌های ترمیم‌شده جدید.

این فیلم‌ساز مؤلف هنگ‌کنگی این روزها در حال ساخت فیلم جدیدی با عنوان «شکوفه‌ها» / Blossoms است و هم‌زمان به نظر می‌رسد روی دنباله عجیبی بر فیلم کلاسیکش «چانگ‌کینگ اکسپرس» / Chungking Express کار می‌کند. در این میان، قرار شده کمپانی «ژانوس فیلمز» نسخه‌های ترمیم‌شده جدید این هفت فیلم را با کیفیت فور.کی پیش از آغاز سال میلادی جدید در قالب مجموعه‌ای عرضه کند که «جهان وونگ کار وای» عنوان دارد. البته این نسخه‌های ترمیم‌شده در برنامه سینمای مجازی انجمن فیلم مرکز لینکلن هم عرضه شده‌اند تا علاقه‌مندان در سراسر ایالات متحده فرصت تماشای آن‌ها را در خانه‌های‌شان داشته باشند.

البته نسخه ترمیم‌شده و فور.کی «در حال‌وهوای عشق» / In the Mood for Love اولین نمایشش را در جشنواره فیلم نیویورک ۲۰۲۰ پشت سر گذاشت. «ژانوس فیلمز» بر اساس این نسخه‌های ترمیم‌شده برنامه مرور آثار وونگ کار وای را هم ترتیب داده است که از یازدهم دسامبر (۲۱ آذر) در لس‌آنجلس، باستن، سن فرانسیسکو، شیکاگو، واشینگتن دی.سی. و چند شهر دیگر برپا خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز