«میزگرد سیاسی» به مواضع رهبری در مناقشه قره باغ می پردازد

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۳:۵۰:۴۳
کد خبر: ۱۰۸۹۹۰۱
«میزگرد سیاسی» به مواضع رهبری در مناقشه قره باغ  می پردازد
تاکید دکتر ولایتی بر فصل الخطاب بودن موضع حکیمانه رهبری در برخورد با مناقشه قره باغ، در برنامه «میزگرد سیاسی» (کمپاس) از کانال آذری شبکه سحر واکاوی می شود.

به گزارش  برنا، قهرمان نورانی تهیه کننده این برنامه زنده سیاسی است. و در این باره بیان کرد: در پیام رهبری بر ارتباط برادرانه، دوستانه، تاریخی و فرهنگی بین ایران و آذربایجان تاکید شده است. برادر خواندن آذری ها و دوست خواندن ارامنه به منزله وعده تداوم تلاش ایران برای ایجاد صلح عادلانه در منطقه خواهد بود.

تهیه کننده برنامه «کمپاس» ادامه داد: در برنامه 45 دقیقه ای امشب از محمد عباس پور کارشناس تحقیقات سیاسی در استودیوی برنامه دعوت شده تا در خصوص موضوعاتی همچون تاکید بر لزوم حفظ مرزهای بین المللی به عنوان پیش شرط صلح پایدار در منطقه و تاکید بر ارتباط دوستانه و تاریخی بین ایران و آذربایجان اشاره شود.

نورانی تهیه کننده «میزگرد سیاسی» در پایان گفت: دیگر کارشناس برنامه کمپاس عاکف نصیرلی است که به صورت تلفنی با برنامه ارتباط دارد و با توصیف ویژگی های هویتی مردم جمهوری آذربایجان به عنوان محبان و مدافعان اهل بیت (ع) بر پیوستگی امنیت ملی ایران با امنیت همسایگان شمالی تاکید خواهد کرد.

«میزگرد سیاسی» (کمپاس) چهارشنبه بیست و هشتم آبان ساعت 20:40 به وقت تهران با اجرای جبارعلایی بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز