فریده سپاه منصور:

در دوران کرونا شبکه نمایش خانگی خلاء سینما ها را پر می کند/ بالا رفتن سن و بروز بیماری مرا از بازیگری منع می کند/وزارت ارشاد در پی پرداخت کمک هزینه برای بازیگران ۶۵ سال به بالا!

۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۰۵:۵۹:۰۰
کد خبر: ۱۰۸۹۹۱۱
در دوران کرونا شبکه نمایش خانگی خلاء سینما ها را پر می کند/ بالا رفتن سن و بروز بیماری مرا از بازیگری منع می کند/وزارت ارشاد در پی پرداخت کمک هزینه برای بازیگران ۶۵ سال به بالا!
فریده سپاه منصوربازیگر فیلم ها و سریال هایی چون «به روح پدرم»، «زمانه»، «گل یخ»، «مسافر ری» است که در کارنامه اش آثاری چون «مرگ تدریجی یک رویا» و «خانه ای در تاریکی» دیده می شود در مورد شرایط زندگی اش در این روزهای کرونایی با خبرگزاری برنا صحبت کرد.

فریده سپاه منصور بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص اینکه آیا در این روزهای کرونایی مشغول به کار است یا خیر به خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا گفت: خیر مشغول به کار نیستم چون سنم بالا رفته است و بیماری دیابت در این اوضاع کرونا نمی گذارد به کار مشغول باشم.

او در ادامه افزود: سریال یا فیلمی که از قبل آماده باشد و اکنون بخواهد آماده ی پخش باشد ندارم و همه سریال ها و فیلم هایم  پخش شده اند.

سپاه منصور در خصوص امرار معاش در این روزهای کرونایی بیان کرد: مقادیر اندکی را که از قبل پس انداز کرده بودم را با قناعت مصرف می کنم و از طرف خانه سینما و وزارت ارشاد قرار است به همه بازیگران 65 سال به بالا  کمک اندکی کند که هنوز اتفاق نیوفتاده است.

او با اشاره به اینکه ترجیح می دهد در خانه بماند یا کار کند ادامه داد: قطعا در این شرایط ترجیح ام این است که در خانه بمانم.

سپاه منصور در خصوص این سوال که ممکن است دو هفته تعطیلی داشته باشیم به عنوان هنرمند چه پیامی برای کاهش کرونا دارید بیان کرد: هر پیامی که باید توسط مسئولین داده می شد انجام شده است من دیگر حرفی برای گفتن ندارم اما من تنها پیامی که می توانم بدهم این است که هرکاری که لازم است انجام دهید زیرا این رعایت اصول بهداشتی برای سلامتی خودمان است.

این بازیگر خاطر نشان کرد: اگر برنامه ساز ها و مدیران برنامه بتوانند برای مردم سرگرمی های جالب تهیه و در رسانه ها پخش کنند مردم در خانه هایشان می مانند درواقع می توانند برای مردم برنامه های مفید پخش کنند.

فریده سپاه منصور در پایان در خصوص اینکه آیا شبکه های نمایش خانگی می توانند جای سینما ها را بگیرند و خلاء را پر کنند یا خیر خاطر نشان کرد: من فکر می کنم این امکان وجود دارد چرا که من خودم همین کار را می کنم و سریال یا فیلم هایی که قبلا فرصت نکرده بودم ببینم را اکنون از فیلیمو نگاه می کنم. به عنوان کلام آخر از همه می خواهم بیشتر به فکر همدیگر باشیم.

نظر شما
پرونده ویژه