تهیه کننده، سردبیر و کارگردان برنامه های رادیویی؛

کرونا پررنگ ترین متن و حاشیه در «صبح جمعه با شما» / ببینید

۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۳:۵۹:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۰۱۸۸
کرونا پررنگ ترین متن و حاشیه در «صبح جمعه با شما» / ببینید
«صبح جمعه با شما» از پرشنونده ترین برنامه های دهه های مختلف رادیوست که فراز و فرودهای بسیاری را پشت سر گذاشته است. با شیوع کرونا و افزایش قربانیان این بیماری در سراسر دنیا، قرنطینه، فاصله گذاری اجتماعی و مشکلات دیگر حاصل از این همه گیری خندیدن راهی برای رهایی از مشکلات است. برنامه «صبح جمعه با شما» سال هاست که ایرانیان را می خنداند و مایه مسرت روزهای تعطیل است.

همزمان با شیوع بیماری کرونا برنامه «صبح جمعه با شما» نیز همانند بسیاری از برنامه های با محدودیت هایی تولید و روی آنتن رفت. ساجد قدوسیان تهیه کننده، کارگردان و سردبیر این برنامه در گفت و گو با خبرنگار برنا،  با اشاره به محدودیت ها در زمینه رعایت پروتکل های دنیای امروز گفت: «صبح جمعه با شما» از چند زمینه تحت فشار و تغییر قرار گرفت. تغییر اول حذف میهمانان برنامه بود. حضور مخاطب در استودیوی برنامه یکی از رویکردهای ما در ضبط است که اتفاقی خوشایند برای هنرمندان از یکسو و مخاطبان برنامه و مدعوین از سوی دیگر بود. که به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی حذف تماشاچیان در مرحله اول انجام شد.

5

وی با اشاره به قدمت این برنامه اضافه کرد: به دلیل قدمت برنامه و نقش های ثابتی که در طول سال ها شنوندگان با صدای آنها آشنا شده اند تعداد زیادی از هنرمندان پیشکسوت در صبح جمعه با شما هنرنمایی می کنند. در شرایط پیش رو و آسیب پذیر بودن این گروه از دوستان آفیش های ما با مشکلات عدیده ای روبه رو است. حفظ سلامت دوستان از نکات مهمی است که به آن متعهد هستیم.

قدوسیان همچنین از حضور تعداد 54 فرد درگیر در تولید برنامه خبر داد و گفت: با وجود این تعداد  در طول ضبط تجمع افراد بالا می رود به همین دلیل ما برنامه را در دفعات مختلف ضبط می کنیم. این موضوع یکی دیگر از مشکلاتی است که این روزها با آن درگیر هستیم و کار کندتر پیش می رود.

این تهیه کننده رادیویی مهمترین اهداف برنامه را توجه به مطالبات مردم دانست و افزود: امروز زندگی همه تحت الشعاع کرونا قرار دارد، بنابراین موضوع کرونا و حاشیه های آن اهمیت بسیاری دارد و نویسندگان بر روی آن تمرکز می کنند.

سردبیر برنامه از ابتلای چند تن از همکاران خود به بیماری کرونا نیز خبر داد و گفت: از آنجا که این بیماری علائمی همچون سرماخوردگی دارد به محض مشاهده هر کدام از این علائم از دوستان می خواهیم تا در منزل بمانند و استراحت کنند.

6

گفتنی است؛ «صبح جمعه با شما» با دعوت از زنده یاد منوچهر آذری تا سال ها پرشنوده ترین برنامه رادیویی بود. او که در حوزه دوبلاژ فعالیت می کرد تعدادی از هنرمندان این واحد را نظیر فرهنگ مهرپرور،  عزت‌الله مقبلی، منوچهر والی‌زاده، حسین عرفانی و شهلا ناظریان با خود همراه کرد.

برای مدتی این برنامه به حاشیه رانده شد تا اینکه  در سال 97 با تهیه‌کنندگی ساجد قدوسیان، بازیگردانی علیرضا جاویدنیا و نویسندگی حمید پارسا زیر نظر گروه ورزش و تفریحات رادیو ایران به مدیریت حمیدرضا افتخاری دوباره آغاز به کار کرد.

از هنرمندانی که در این برنامه ایفای نقش می کنند می توان از؛ اصغر سمسارزاده، بیوک میرزایی، محمدیگانه، مهدی صباغی، داوود منفرد، شوکت حجت، فرانک رفیعی، نسیم رفیعی، مرتضی تبریزی، محمدرضا لبیب، آرش راسخ، داریوش بشارت، الهام حاجی نژاد، رادمان غروی، حمیدرضا الله یاری، نسرین نخبه زارع، زهره کدخدازاده، گلچهره زند نام برد.

عوامل و دست اندرکاران این برنامه عبارتند از: تیم موسیقی؛ مجتبی تیموری، حسین مصطفی پور، فرهاد حدادی، ایزد کاویانی، تورج پهلوانیان، افشین مقراضی

تیم نویسندگان؛ حسین هاشمی، حمید پارسا، جمشید مقدم، الهام حاجی نژاد، باران سیدی، بهاره نام آور، سارا آقامحمدی، عباس محبی، مصطفی خدایگان

بازیگردان؛ علیرضا جاوید نیا

تهیه کننده، کارگردان و سردبیر؛ ساجد قدوسیان

صدابردار؛ مجید آیینه

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز