به دنبال اکران «آسمان نیمه‌شب»؛

جرج کلونی شمایل سال ۲۰۲۰ لقب گرفت

۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۱:۱۸:۲۵
کد خبر: ۱۰۹۰۲۳۴
جرج کلونی شمایل سال ۲۰۲۰  لقب گرفت
جرج کلونی پیش از نمایش جدیدترین فیلمش در مقام کارگردان با نام «آسمان نیمه‌شب» / The Midnight Sky، از سوی مجله «جی‌کیو» به عنوان شمایل سال ۲۰۲۰ برگزیده شده است.

به گزارش برنا؛  با  «آسمان نیمه‌شب» و انتخاب جرج کلونی به عنوان شمایل سال 2020  مجله «جی‌کیو» پرونده ای منتشر کرد که،  شامل نامه‌ای هم می‌شود که جرج کلونی برنده جایزه اسکار، زمانی به منتقد فیلمی نوشت که درباره مهارت‌های او به عنوان یک کارگردان تردید کرده بود. کلونی اولین تجربه کارگردانی‌اش را در سال ۲۰۰۲ با درام زندگی‌نامه‌ای-جاسوسی «اعترافات ذهن خطرناک» / Confessions of a Dangerous Mind بر اساس فیلم‌نامه‌ای از چارلی کافمن پشت سر گذاشت؛ فیلمی که کلونی نقش مکملی را هم در آن بازی کرد در کنار سم راکول، درو بریمور و جولیا رابرتز.

منتقد نشریه «واشینگتن پست» نقد مثبتی بر نخستین فیلم کلونی نوشت ولی باور نکرده بود که او در اولین گامش چنین فیلمی ساخته باشد و نوشته بود که این فیلم را باید استیون سودربرگ کارگردانی کرده باشد که پیش از این کلونی را در فیلم‌های مهمی چون «خارج از دید» / Out of Sight و «یازده یار اوشن» / Ocean’s Eleven هدایت کرده بود. کلونی در یادآوری این ماجرا در پرونده تازه «جی کیو» می‌گوید: «در پایان نامه‌ای که به آن منتقد نوشتم، آوردم که نامه را واقعاً جرج کلونی نوشته است.» کلونی از این منتقد نامی نیاورده است و خود نشریه هم این نقد را به صورت آنلاین عرضه نکرده است.

«آسمان نیمه‌شب» از ۲۳ دسامبر (سوم دی) در نتفلیکس عرضه خواهد شد.

 

نظر شما