دربرنامه شکلات تلخ شنبه اتفاق می افتد؛

تبلت ها به دست کودکان حاشیه نشین شهر رسید/راهکار بازگشت مهاجرین چیست؟/وقتی که مادری بدون قرار قبلی ناجی فرزندان ناخوانده اش می شود

۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۳:۳۰
کد خبر: ۱۰۹۰۳۴۶
تبلت ها به دست کودکان حاشیه نشین شهر رسید/راهکار بازگشت مهاجرین چیست؟/وقتی که مادری بدون قرار قبلی ناجی فرزندان ناخوانده اش می شود
در برنامه شکلات تلخ به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی موضوع زندگی در حاشیه شهر ها و ایجاد شرایط تحصیل و مهارت آموزی به کودکان کار و خیابان را می بینید.

به گزارش برنا؛ برنامه شکلات تلخ که روز های شنبه و سه شنبه حوالی ساعت 13:20 و روزهای یک شنبه و چهارشنبه بعد از اخبار بامدادی روی آنتن می رود موضوع کودکان کار و خیابان، زندگی مهاجرین در حواشی کلان شهر ها مهارت آموزی و ایجاد شرایط تحصیل بررسی می شود .

مجتبی احمدی تهیه کننده این برنامه ی تلویزیونی در این باره گفت: در برنامه گذشته دکتر عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی مهمان برنامه شدند که با بررسی داستان زندگی مهاجران به کلان شهر ها کار به نامه نگاری با رییس جمهور کشید که با دستور وی شرایط برای کمک به آسیب دیدگان حوزه ی مهاجرت، کودکان کار و خیابان و غیره مهیا شد.

کارگردان مستند شکلات تلخ افزود:

در این برنامه با نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی،دکتر سعید آرام رییس بهزیستی شهرستان تهران و خانم اشرف اردشیری که در حوزه ی مدرسه سازی و مهارت آموزی به کودکان و نوجوانان در استان البرز فعالیت دارد گفت و گو کرده ایم و با سالار محمدی شهردار شهر سروآباد استان کردستان دلایل مهاجرت فارغ التحصیلان را به تحلیل نشستیم.

تهیه کننده این برنامه تلویزیونی اضافه کرد:

در برنامه روز شنبه در گفت و گو با نوجوانان موفق و فاصله گرفته از دنیای آسیب در استان البرز مسیر موفقیت چند نوجوان را که بعد از ادامه تحصیل این روز ها در دانشگاه به حرفه های آینده دار فکر می کنند را بررسی کردیم.

برنامه شکلات تلخ به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی با اجرای مهدی اسماعیل تبار در حوزه ی آسیب و ساماندهی افراد مختلف «کودکان کار و خیابان، طلاق، اعتیاد، مهاجرت، دختران و پسران فاصله گرفته از خانواده و...» تولید و گروه اجتماعی شبکه 5 روی آنتن می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز