توضیحات یک بسیجی جهادگر در برنامه صبحگاهی؛

حس خدمت کردن همواره شیرین کار بوده است

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۳:۰۳:۲۳
کد خبر: ۱۰۹۱۰۶۷
حس خدمت کردن همواره شیرین کار  بوده است
یک جهادگر و فرمانده بسیجی در برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما، حس خدمت در بسیجیان را شیرین ترین حس دنیا دانست و گفت: با خدمت به مردم یک آرامش خاص به آدم دست میدهد.

به گزارش برنا، حسین موسی زاده جهادگر و فرمانده بسیجی، در برنامه " یه روز تازه" اظهار کرد: بسیج از مردم، برای مردم و در خدمت مردم است. از دل آنها برآمده،  از دل محلات و بافت همین مناطق است.

وی افزود: بسیج در هر زمان و متناسب با شرایط و  نیاز محله ها، فعالیت مختلفی انجام داده است. همزمان که کرونا  فراگیر شد، کمک به کادر درمان و کمک های مومنانه، یاری رساندن به خانواده های آسیب دیده و تهیه اقلام در دستور کار بسیج قرار گرفت.

این فعال بسیجی تشریح کرد: در حوزه فرهنگی سرودهای خیابانی و محلی برگزار کردیم، در محدودیت هایی که امکان حضور مردم در بیرون مهیا نبود، پایگاه ها این فضا را فراهم کردند تا از شرایط سخت مردم کمی کاسته شود.

وی ادامه داد: حس خدمت کردن همیشه شیرین بوده است. وقتی با کاری که انجام میدهید باری از دوش کسی برمیدارید، آرامشی  به شما میدهد که وصف نشدنی است.

موسی زاده تصریح کرد: دو سال گذشته در ایام نوروز که عزیزان و هموطنان ما درگیر سیل شدند، بلافاصله بچه های بسیج دور هم جمع شدند تا برای تهیه سبدهای کالا اقدام کنند و گروه های جهادگر برای کمک به مردم پای کارآمدند.

گفتنی است " یه روز تازه" کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که با اجرای وحید رونقی و فریبا باقری، از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۰ صبح روی آنتن میرود.

 

نظر شما