زندگی خوانندگان در روزگار کرونایی؛

مردم موسیقی خوب گوش کنند /برای استعداد های هنری در عرصه موسیقی فکر چاره کنیم!

۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۰۶:۵۹:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۲۵۲۰
مردم موسیقی خوب گوش کنند /برای استعداد های هنری در عرصه موسیقی فکر چاره کنیم!
مصطفی پاشایی خواننده پاپ و برادر مرحوم مرتضی پاشایی است و کارهای زیادی از جمله"دلی"،"عاشق تر از من" دارد و در آلبوم و کارنامه هنری اش آثار دیگری از جمله "بعد تو" و"دل دل" دیده می شود . او در مورد شرایط کار و زندگی اش در این روزهای کرونایی با خبرگزاری برنا صحبت کرد.

مصطفی پاشایی خواننده پاپ و برادر مرحوم مرتضی پاشایی است او در خصوص اینکه آیا در این روزها مشغول به کار است یا خیر به خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا گفت: با توجه به شرایط کرونا و قرنطینه پیش رو که زیاد امکان خارج شدن از خانه نیست به لحاظ رفت و آمد با پدر و مادرم ترجیح می دهمزیاد استدیو نروم اما چندین کار در ژانر های مختلف قبل از دوران کرونا آماده کرده ام تا انشاالله در زمان مناسب پخش شود ولی فعالیت کاری ام در این شرایط کم تر شده است.

او در خصوص وضعیت حرفه ای اش در این روزها گفت: طبیعتا  در این اوضاع که محدودیت هایی به وجود آمده کار ما هم از لحاظ حرفه ای کم تر شده است.

این خواننده در مورد وضعیت موسیقی  در روزهای اخیر بیان کرد: کرونا لطمه های زیادی به همه وارد کرده است ولی مردم در این روزها و با این شرایط به موزیک های خوب گوش می سپارند و موسیقی های خوب بیشتر شنیده می شود و احساس می کنم دید مردم نسبت به موسیقی درست باز تر شده  است.

او درمورد کنسرت های آنلاین خاطر نشان کرد: کنسرت آنلاین در این شرایط خاص خواننده ها را ناگزیرکرده است تا به صورت حضوری در سالن ها حاضر نشوند اما اجرای زنده بهتر است تا اینکه در روی کامپیوتر یا گوشی های همراه موسیقی دیده و شنیده شود اما این قضیه می تواند به موزیسین ها چون درآمد مالی ندارند کمک زیاد ی کند اما طبیعتا مثل اجراهای زنده در سالن ها نیست.

پاشایی در خصوص اینکه آیا موسیقی به سمت ضعیف شدن یا به سمت قوی تر شدن می رود افزود: احساس می کنم سلیقه موسیقایی مردم در این یک سال تغییراتی کرده باشد وشاید روز به  روز بهتر شود ولی اگر نهاد هایی که دخیل هستند در این قضیه دست به کار شوند قطعا روند بهتری شکل می گیرد و موسیقی های بهتری تولید و خوراک شنیداری بهتری برای مردم ایجاد می شود.

این خواننده اظهارات خود را با ارائه درخواستی از مردم به پایان رساند و گفت:اگر در خصوص خود بخواهم حرفی بزنم فقط باید تشکر و قدردانی کنم از این بابت که این همه سال مردم عزیز حمایت و پشتوان بودند و اینکه بعد از 6 سال از گذشت فوت برادرم یاد و نامش را گرامی داشته اند و بعد از مرتضی به خود بنده هم لطف و عنایت زیادی نشان داده اند و فقط از این همه حجم محبت و مهربانی تشکر می کنم.

مصطفی پاشایی در پایان پیامی کوتاه به مسئولین موسیقی داد و گفت:تنها حرفم این است که با تلاش زیاد موسیقی های خوب و ارزشمند شنیده شود و اینکه سیاست موسیقایی کشور را به سمت و سویی ببرند که همه بتوانند کار کنند  درواقع بسیار استعداد های خوبی داریم که از لحاظ مالی شاید خیلی نتوانند صدایشان را به گوش مردم برسانند و اگر می شود شرایطی فراهم شود تا همه ی صدا ها و موسیقی های خوب  شنیده شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز