درگروه اجتماعی شبکه ۵؛

خونه مادری در شکلات تلخ / نجات کودکان از دست مادران آلوده

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۰۵:۵۸:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۲۵۳۶
خونه مادری در شکلات تلخ / نجات کودکان از دست مادران آلوده
برنامه شکلات تلخ روز های شنبه و سه شنبه ساعت ۱۳/۲۰ و یکشنبه و چهارشنبه بعد از اخبار حوالی۰۰:۳۰ بامداد به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی، روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

به گزارش  برنا، برنامه شکلات تلخ به خونه مادری رسید.

مجتبی احمدی تهیه کننده این مستند تلویزیونی می گوید: بی تردید بخش عمده ایی از ساماندهی و نجات در حوزه آسیب ها ی اجتماعی بر عهده مسیولین مرتبط است و برنامه شکلات تلخ در چهل قسمت  اخیر تلاش داشته تا ضمن معرفی زوایای قابل پخش و توصیف آسیب های مختلف ضمن مطالبه گری به راهکار و چاره ایی در این باره برسد. اما در این مسیر گاهی به افرادی برخوردیم که بیش از مسئولین و ارگان ها با اهدافی خیر خواهانه تنها در مرتبه ی مسئولیت اجتماعی شان از اقشار مختلف جامعه دست به کار شدند و اتفاقا اقدامات جالب توجهی را هم رقم زده اند.

کارگردان این مستند تلویزیونی می گوید :

در قسمت چهل و چندم برنامه به مهدکودکی رسیدیم به نام "خونه مادری" جایی که اتفاقی در قواره های معجزه از سوی داوطلبینی دلسوز رخ می دهد. در برنامه سه شنبه به  معرفی افرادی می پردازیم که کودکان را از دل خانواده ی آسیب بیرون می کشند و از مادرانشان  عزیز تر  به حال و احوال آنها رسیدگی می کنند.

برنامه شکلات تلخ روز های شنبه  و سه شنبه ساعت ۱۳/۲۰ و  یکشنبه و چهارشنبه بعد از اخبار  حوالی۰۰:۳۰ بامداد روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز