تهیه‌کننده زیرخاکی از جلیل سامان دلجویی کرد؛

درباره سریال زیر خاکی پیگیر شدیم؛ مدیران مقصر نبودند

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۰۸:۱۱:۴۳
کد خبر: ۱۰۹۲۵۶۱
درباره سریال زیر خاکی پیگیر شدیم؛ مدیران مقصر نبودند
تهیه‌کننده سریال «زیرخاکی» در واکنش به حواشی پیش آمده و انصراف کارگردان این مجموعه از ادامه ساخت یادداشتی را منتشر کرد.

به گزارش برنا؛ رضا نصیری نیا تهیه کننده سریال «زیرخاکی» در واکنش به حواشی پیش آمده برای این سریال و انصراف جلیل سامان از ادامه ساخت این مجموعه به دلیل سانسور در بازپخش آن یادداشتی را منتشر کرد.

متن یادداشت به شرح زیر است:

«خوشبختانه با استقبالی که مخاطبان عزیز بهار امسال از سری اول مجموعه «زیرخاکی» داشتند، با فاصله ای کوتاه این روزها شاهد پخش دوباره این سریال از شبکه محترم یک هستیم که قطعا برای مجموع عوامل سریال خرسندکننده و لذت بخش است.

البته من به دلیل شلوغی کار در واپسین روزهایی که به فیلمبرداری فصل دوم سریال نزدیک هستیم فرصت نکردم پخش مجدد کار را ببینم و اطلاع یافتن از اینکه متاسفانه بخش هایی از قسمت دوم حذف شده، همه ما را شگفت زده کرد!

این سوال در ذهنمان بود که چه اتفاقی افتاده که سریالی که چند ماه پیش از شبکه یک پخش شده برای پخش مجدد دچار ممیزی شده است؟! از این رو با جدیت پیگیر موضوع و متوجه شدم این حذفیات مورد تایید مدیر محترم شبکه نیز نبوده و حاصل اعمال نظر شخصی یکی از همکاران شبکه بوده که در جریان پخش ابتدایی سریال نیز نبوده است.

لذا این اقدام، موجب رنجش خاطر آقای سامان کارگردان محترم سریال شد و امروز شاهد واکنشی از ایشان بودیم که نشان دهنده دلسردی او نسبت به ادامه مسیر و ساخت فصل دوم سریال است.

البته همواره مدیران محترم سیما ما را از پشتیبانی و حمایت دلگرم کننده خود برخوردار کرده اند و امروز نیز طبق نظر این بزرگواران قرار بر این شد که در ادامه، «زیرخاکی» بدون هیچ ممیزی پخش شود.

فعلا در حال مذاکره با جلیل سامان هستم تا در تصمیم خود تجدید نظر کرده و با جدیت همیشگی به کار خود ادامه دهد تا ان شاءالله بتوانیم بدون وقفه فصل دوم «زیرخاکی» را کلید بزنیم و سریال به لطف خدا باز هم مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد.»

 

نظر شما
پرونده ویژه