مهشید افشارزاده:

کامبوزیا پرتوی فیلمنامه‌نویسی حرفه‌ای و کاربلد بود که در سینمای ایران تکرارنشدنی است

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۱:۰۵:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۳۵۵۲
کامبوزیا پرتوی فیلمنامه‌نویسی حرفه‌ای و کاربلد بود که در سینمای ایران تکرارنشدنی است
مهشید افشارزاده با ابراز تأسف از درگذشت کامبوزیا پرتوی تأکید کرد که او فیلمنامه‌نویسی حرفه‌ای و کاربلد است که در سینمای ایران تکرارنشدنی خواهد بود.

مهشید افشارزاده کارگردان و بازیگر سینما در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: زمانی که فیلم سینمایی «پنج ستاره» را می‌ساختم، در یک ماهی که در مرحله پیش تولید آقای کامبوزیا پرتوی به عنوان مشاور کارگردان در این پروژه حضور داشتند من از راهنمایی‌های این هنرمند بزرگ برای ساخت فیلمم بسیار بهره بردم.

افشارزاده خاطرنشان کرد: در مدتی که افتخار همکاری با آقای کامبوزیا پرتوی را داشتم چیزی جز خوبی، صداقت و انسانیت از او ندیدم. علاوه بر تسلط هنری ایشان در سینما او را یک انسان با اخلاق و دلسوز شناختم که در ذهن من مثل یک فرشته نقش بست، کسی که حتی یک بار ندیدم پشت سر کسی حرف بزند یا با کسی بد رفتاری کند. چنانچه در زندگی حرفه‌ای هم دیدیم که فیلمساز و فیلمنامه‌نویسی بی حاشیه بود و از جنجال‌های مرسوم برای مطرح شدن فاصله می‌گرفت.

این کارگردان در ادامه اظهار داشت: کامبوزیا پرتوی یک فیلمنامه‌نویس حرفه‌ای و کاربلد بود که در سینمای ما جایگاه ویژه‌ای دارد و به هیچ‌وجه تکرار شدنی نیست. جای خالی او در سینمای ما پر نمی‌شود؛ از دست دادن این هنرمند فرهیخته ضایعه بزرگی برای سینما و هنر ایران است.

کارگردان فیلم سینمایی «پنج‌ ستاره» با اشاره به درگذشت هنرمندان در روزهای اخیر گفت: متأسفانه در روزهای اخیر شاهد درگذشت چند تن از هنرمندان کشورمان بوده‌ایم که هر کدام ستاره‌هایی در آسمان سینمای ایران هستند. روزهای تلخی را پشت سر می‌گذاریم و کاری از دستمان برنمی‌آید تا برای رهایی از این وضعیت انجام دهیم. اینکه هنرمندان از دنیا رفته این روزها غریبانه به خاک سپرده می‌شوند و نمی‌توانیم در مراسم تشییع و تدفین آن‌ها حضور داشته باشیم درد ما را بیشتر می‌کند.

او در پایان افزود: به خانواده کامبوزیا پرتوی و همه هنرمندان ایران به خصوص سینماگران و سینما دوستان درگذشت این فیلمساز ارزشمند را تسلیت می‌گویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز