پوراندخت مهیمن:

کامبوزیا پرتوی علاوه بر تسلط هنری‌اش، انسانی مهربان و خوش‌برخورد بود / روزی که واکسن کرونا کشف شود چه حسرت بزرگی را باید تحمل کنیم

۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۸:۱۸:۳۹
کد خبر: ۱۰۹۳۶۱۸
کامبوزیا پرتوی علاوه بر تسلط هنری‌اش، انسانی مهربان و خوش‌برخورد بود / روزی که واکسن کرونا کشف شود چه حسرت بزرگی را باید تحمل کنیم
پوراندخت مهیمن با ابراز تأسف از درگذشت کامبوزیا پرتوی تأکید کرد: امسال هنرمندان بسیاری را به دلیل ابتلا به کرونا از دست دادیم؛ روزی که واکسن کرونا کشف شود حسرت بزرگی را باید تحمل کنیم.

پوراندخت مهیمن بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: فکر می‌کنم هر کس که با آقای کامبوزیا پرتوی همکاری داشته به این نکته تأکید داشته باشد که ایشان علاوه بر تسلط هنری که داشت انسانی مهربان و خوش برخورد بود که قلبی رئوف داشت. این ویژگی‌ها را در کامبوزیا پرتوی در همان برخورد اول به راحتی متوجه می‌شدیم.

مهیمن خاطرنشان کرد: من در فیلم سینمایی «گربه آواز خوان» با کامبوزیا پرتوی همکاری داشتم که تجربه بسیار خوبی بود. از درگذشت این انسان با اخلاق و هنرمند بزرگ بسیار متأسف شدم. کسی مثل کامبوزیا پرتوی برای سینمای ما هنرمندی ارزشمند و تکرار نشدنی است که دیگر جای خالی‌اش پر نمی‌شود.

او افزود: ویروس کرونا همه ما را داغدار کرد و این روزها هنرمندان ارزشمندی مثل چنگیز جلیلوند، خسرو سینایی و چند تن دیگر از هنرمندان و حالا کامبوزیا پرتوی را از ما گرفت و حتی باعث شد نتوانیم برای خداحافظی با این عزیزان مراسمی درخور برگزار کنیم، امسال هنرمندانی مثل سیروس گرجستانی را هم از دست دادیم که درگذشتشان بسیار دردآور و شوکه‌کننده بود. نمی‌دانم چه زمانی این روزهای سخت و تلخ به پایان می‌رسد اما روزی که واکسن یا داروی بیماری کرونا کشف شود حسرت بزرگی به دل ما می‌ماند که کاش زودتر این اتفاق رخ می‌داد.

بازیگر فیلم سینمایی «سام و نرگس» در ادامه گفت: نمی‌دانم چه کلمه و جمله‌ای بگویم که میزان ناراحتی و تأسف من از درگذشت کامبوزیا پرتوی را بتواند بیان کند؛ کسانی که با او کار کرده‌اند ناراحتی من را درک می‌کنند. اطمینان دارم که جای این هنرمند بزرگ در سینمای ایران خالی خواهد بود.

این بازیگر در پایان اظهار داشت: کامبوزیا پرتوی آثاری خلق کرد که جوانان امروز ما از دوران کودکی با فیلم‌های او خاطره دارند. درگذشت این فیلمساز را به همه آن‌هایی که با آثار او خاطره دارند، به همه سینما دوستان، هنرمندان و به خصوص خانواده‌اش تسلیت می‌گویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز