۱۰ روایت از امدادهای غیبی سرنوشت‌ساز در ایام جنگ

۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۵:۵۷:۳۵
کد خبر: ۱۰۹۳۶۸۹
۱۰ روایت از امدادهای غیبی سرنوشت‌ساز در ایام جنگ
مجموعه تلویزیونی "مهمات" این هفته با موضوع روایت هایی از ۱۰ امداد غیبی در عملیاتهای والفجر ۸، والفجر۴، کربلای ۱ و کربلای ۴و.. پخش می شود.

به گزارش برنا، در این برنامه که ساعت ۵۶ : ۱۷ دقیقه پخش می شود، سردار جعفری ،فرمانده تیپ زرهی سپاه در دوران دفاع مقدس، هم حضور دارد و با یادآوری امدادهای الهی در عملیاتهای دفاع مقدس از جمله والفجر ۸ درباره جزئیات جذاب این عملیات صحبت می کند.

جابجایی‌های شبانه‌ی رزمنده‌ها در هورالعظیم تقریباً برابر بود با خطر مرگ. صدای حرکت قایق‌ها، صدای نی‌ها و صدای جریان آب می‌توانست نگهبان‌ها و گشتی‌های دشمن را متوجه عبور رزمنده‌ها کند. گاهی درست وقتی که قایق‌های ایران به دل تالاب می‌زدند، یا وقتی غواص‌ها وارد هور می‌شدند، بی‌هیچ دلیلی سر و صدای قورباغه‌ها بلند می‌شد. آن‌قدر بلند که نگهبان‌ها متوجه عبور و مرور رزمنده‌ها ایرانی نمی‌شدند.

این یکی از ۱۰ خاطره ای است که امشب در برنامه مهمات بازخوانی می شود.علاقمندان به شنیدن خاطراتی از امدادهای غیبی بیننده هجدهمین قسمت برنامه مهمات در شبکه یک باشند.

مجموعه برنامه «مهمات» به کارگردانی سید احمد موسویان و سید صادق شهربانویی سعی دارد با شیوه ای نو و نگاهی تحلیلی دفاع مقدس مردم ایران را از جنبه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی به نسل چهارم انقلاب معرفی کند.

این برنامه که با اجرای آقایان صمدی، زین العابدین، تقی پور، شهبازی و سید هادی موسوی تقدیم بینندگان می شود دارای بخش های متعددی است که بررسی عملیات های مهم، روایت مهمان، معرفی ، شهدای خاص ، پدیدار شناسی فرهنگی، قصه خوانی ،ناشنیده ها، تصاویری از پشت جبهه و تاپ 10 از جمله این بخش ها است.

مجموعه برنامه مهمات کاری از گروه تلویزیونی بسیج صداوسیماست که با تهیه کنندگی سید احمد موسویان در 26 قسمت 55 دقیقه ای ساخته شده است و چهارشنبه ها ساعت ۵۶ : 17 از شبکه یک پخش می شود.

 

نظر شما