در چهارمین ویژه برنامه به مناسبت برگزاری جشنواره فیلم مقاومت؛

بخش «سید‌الشهدای مقاومت» بررسی می‌شود

۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۰:۴۴:۳۰
کد خبر: ۱۰۹۳۹۱۷
بخش «سید‌الشهدای مقاومت» بررسی می‌شود
چهارمین ویژه برنامه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به بررسی بخش «سید‌الشهدای مقاومت» این جشنواره می‌پردازد.

به گزارش برنا، «ویژه برنامه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت» در چهارمین برنامه، امروز پنج‌شنبه؛ 6 آذرماه میزبان، سردار بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است و با حضور قاسم بخشی مدیر بخش «سیدالشهدای مقاومت» به بررسی این بخش  می پردازد.

مرور اخبار و گفت وگو با نامزدهای بخش «سیدالشهدای مقاومت» از دیگر آیتم های چهارمین قسمت «ویژه برنامه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت» است.

با توجه به برگزاری آنلاین دوره شانزدهم جشنواره مقاومت، معرفی بخش‌های مختلف جشنواره و انعکاس اخبار و رویدادها در دستور کار این برنامه قرار گرفته است، همچنین دست‌اندرکاران این برنامه در نظر دارند، اطلاعات جامعی از ماهیت، روند برگزاری، نامزدهای هر بخش، برگزیدگان و بخش‌های جانبی به مخاطب ارائه دهند.

«ویژه برنامه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت» به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری و سردبیری محمد صابری از در ایام برگزاری این رویداد، ساعت 13:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

همزمان با برگزاری مرحله دوم شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت»، آثار راه‌یافته به این جشنواره به صورت همزمان در ۲ پلتفرم نمافیلم  namafilm.ir و عماریار  ammaryar.ir اکران می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز