با هدف تولید کارهای کوتاه قرآنی و معارفی؛

مرکز صبا و شبکه قرآن و معارف سیما همکاری می کنند

۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۱:۴۵:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۳۹۶۲
مرکز صبا و شبکه قرآن و معارف سیما همکاری می کنند
مدیر شبکه قران و معارف سیما بر لزوم تولید برنامه‌های کوتاه معارفی با محوریت پیام های قرآنی تاکید کرد.

به گزارش برنا، مدیر شبکه قران عصر دیروز با مدیر مرکز صبا پیرامون همکاری و هم افزایی تولیدات کوتاه قرانی دیدار و گفتگو کرد.

جواد شیخ اکبری در این دیدار با  طراحی مجموعه ایی با پخش روزانه تحت عنوان «پیام های قرآنی»  اشاره کرد و افزود: این پیام‌ها درباره موضوعاتی هستند که مردم روزانه با آن مواجه هستند و در زندگی اجتماعی آنها کاربرد دارد و از همه شبکه‌های سیما  پخش می‌شود.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با تاکید بر اینکه در این مجموعه پیام‌های قرآنی سعی شده متنی ساده و روان نگارش شود، گفت: به این ترتیب مفاهیم قرآنی و یک آیه کوتاه از کلام خداوند در ساختارهای جذاب گرافیکی به مخاطبان ارائه می شود .

شیخ اکبری همچنین بر لزوم برنامه سازی حول محور کتاب انسان 250 ساله ، شامل بیانات مقام معظم رهبری در خصوص سیره سیاسی و روش مبارزاتی ائمه معصومین علیهم السلام   تاکید کرد .

وی همچنین به تولید  برنامه‌های کوتاه با موضوع انتخابات، مدیریت اسلامی و ویژگیهای مدیران  از دیدگان امیرمومنان علی علیه السلام اشاره کرد و گفت: هدف این برنامه  گفتمان سازی  انتخاباتی مبتنی بر آموزه های دینی است.

در این دیدار همچنین مدیر مرکز صبا با اشاره به امکانات این مرکز و گروه‌های برنامه ساز آن، گفت: این مرکز آمادگی دارد با همکاری و مشارکت شبکه قرآن و معارف سیما، برنامه‌های فاخر قرآنی و معارفی تولید کند.

محمدرحیم لیوانی افزود: با استفاده از موشن گرافیک، اینفوگرافیک و کمیک موشن می‌توانیم مفاهیم والای معارفی و قرآنی را با فرم‌های گرافیکی فاخر و جذاب به مخاطبان ارائه کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز