با حضور رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی؛

اولین نشست هیئت امنای «اندیشکده ادبیات پایداری» برگزار شد

۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۴:۱۹:۰۱
کد خبر: ۱۰۹۴۰۵۲
اولین نشست هیئت امنای «اندیشکده ادبیات پایداری» برگزار شد
در اولین نشست رسمی هیئت امنای اندیشکده پایداری احکام اعضای هیئت امنای این اندیشکده از سوی محمد مهدی دادمان اهدا شد.

به گزارش برنا، اولین نشست رسمی هیئت امنای اندیشکده پایداری در حضور رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد. با توجه به آیین‌نامه‌های بهداشتی و محدودیت‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا، تعدادی از اعضا به صورت حضوری و باقی از طریق ویدئو کنفرانس در جلسه حاضر شدند.

این اندیشکده بنا بر رهنمودهای مقام معظم رهبری و با هدف سامان‌دهی و صورت‌بندی نظری جریان ادبیات پایداری در فضای علمی و دانشگاهی کشور تاسیس شده است. از نکات حائز اهمیت در جریان تاسیس این اندیشکده حضور جمعی از نخبگان و پیشکسوتان ادبیات پایداری است که این امیدواری را ایجاد می‌کند تا گام ناتمام قبلی در تاسیس رشته ادبیات پایداری در دانشگاه‌ها با حضور و اهتمام این اعضا شکل جدی‌تری به خود بگیرد. لازم به ذکر است که پیش از برگزاری نشست دیروز اعضای اندیشکده از نزدیک به یک سال گذشته نشست‌های متعددی را برای تمهید مقدمات و طراحی نیازهای اولیه تشکیل اندیشکده برگزار کرده‌اند.

گفتنی است، در پایان این نشست احکام اعضای هیئت امنای این اندیشکده از سوی محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری به آنها اهدا شد. اعضای هیئت امنای این اندیشکده را  جناب آقای دکتر محمدرضا سنگری به عنوان رئیس، جناب آقای محسن مؤمنی‌شریف؛ رئیس پیشین حوزه هنری انقلاب اسلامی، جناب آقای دکتر محمدرضا ترکی استاد دانشکده زبان و ادبیات فارسی دانشگاه تهران، جناب آقای دکتر مجتبی رحماندوست استاد دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران، جناب آقای دکتر احمد امیری‌خراسانی استاد دانشکده زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شهید باهنر کرمان، جناب آقای دکتر حسینعلی قبادی رئیس پژوهشکده علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، جناب آقای علیرضا کمری استاد دانشگاه و  نویسنده و پژوهشگر برجسته ادبیات مقاومت و پایداری و جناب آقای دکتر وحید یامین‌پور رئیس پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی حوزه هنری انقلاب اسلامی تشکیل می‌دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز