توسط «نصرالله مدقالچی» در برنامه «دست در دست»؛

گرامیداشت یاد زنده یاد «چنگیز جلیلوند»

۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۲:۱۳:۵۳
کد خبر: ۱۰۹۴۲۶۰
گرامیداشت یاد زنده یاد «چنگیز جلیلوند»
نصرالله مدقالچی؛ دوبلور و گوینده نام آشنا با حضور در برنامه شبانگاهی شبکه دو یاد زنده‌یاد چنگیز جلیلوند را گرامی داشت.

به گزارش برنا، نصرالله مدقالچی با صدایی جادویی در استودیوی «دست در دست» حاضر شد و اظهار داشت: زنده‌یاد جلیلوند زاده پاییز بود و 8 آبان سالروز تولدش است.  خاطرات بسیاری از سال ها کار کردن در کنار یکدیگر به جای مانده تا همین اواخر که به صورت تک تک به استودیو می‌رفتیم تا وظیفه‌مان را انجام دهیم و اجازه ندهیم که کار متوقف شود. به هر حال بسیاری از مردم این روزها دلخوشی‌شان دیدن فیلم‌های سینمایی است. «تک به تک» دوبله کردن دشواری‌های خاص خود را دارد چون نبودن پارتنر و به صورت تک نفره حس‌ها را منتقل کردن، آسان نیست.

وی با سپاس از کادر پزشکی و ستایش زحماتی که همه در این روزها برای نجات جان مردم انجام می‌دهند، بیان داشت: این از خودگذشتگی‌ها مرا یاد جانفشانی‌های سرداران، فرماندهان و رزمندگانی می‌اندازد که  اگر نبودند ما این‌جا نبودیم.

مدقالچی افزود: سفرهای نابجا فقط به اخلاق، اندیشه و رفتار ما بستگی دارد، چرا نباید بپذیریم که این کار باعث انتقال بیماری می‌شود. با ماشین‌های چند میلیاردی به شمال می‌رویم و کنار خیابان چادر می‌زنیم آن هم در این ایام، دیدن این صحنه‌ها واقعا دردناک است، هر چند معتقدم بخش زیادی از مردم هم رعایت می‌کنند.

وی ادامه داد: شاه لیر و جامه‌دار را از آثار شکسپیر به تازگی دوبله کرده‌ام. ما در این کار دنبال شهرت نیستیم، در پی جان دادن دوباره به گویش نقش‌هایی هستیم که مردم با دیدن‌شان لذت ببرند. هنوز وقتی آثاری که دوبله کرده‌ام پخش می‌شود به دنبال ایرادهایم می گردم.

دکتر علیرضا فهیم‌زاد؛ متخصص عفونی اطفال نیز با اضافه شدن به مهمانان این برنامه اظهار داشت: حقایق را باید بی کم و کاست به مردم منتقل کرد و البته بخش زیادی از مردم هم رعایت می‌کنند اما نیاز است تا مردم بیشتر توجیه شوند.

او درباره ابتلای کودکان به کرونا بیان داشت: خوشبختانه ابتلای کودکان به این بیماری چه از بابت شدت و چه از نظر علایم خفیف‌تر است اما به این معنا نیست که کودکان از این ویروس مصون هستند به ویژه کودکانی که بیماری زمینه‌ای دارند. سندروم MIS هم در کودکان حدود سه چهار ماه است که شناخته شده اما در حال حاضر کنترل شده است.  

گفتنی است برنامه «دست در دست» یک قرار پاییزی است که با تهیه موشن‌هایی از شخصیت‌های تاثیرگذار و کسانی که در کار خیر پیش قدم بوده‌اند، برگزاری پویشی مردمی با محوریت ارسال داستان هایی با موضوع کرونا به صورت نوشته، فیلم، صدا و اهدای جوایز به آثار برگزیده همچنین گفتگوهایی صمیمی و شنیدنی، به پررنگ تر کردن همدلی و خیرخواهی در این دوران می‌پردازد.

«دست در دست» کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدادی و کارگردانی مهدی زنگنه که پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت 23:30 روانه آنتن می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز