اکبر زنجانپور:

پرویز پورحسینی با تمرکزی بالا و مثال‌زدنی ایفای نقش می‌کرد / او برای رسیدن به جایگاهی که دارد زحمات بسیاری کشید

۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۴:۲۳:۲۸
کد خبر: ۱۰۹۴۳۱۹
پرویز پورحسینی با تمرکزی بالا و مثال‌زدنی ایفای نقش می‌کرد / او برای رسیدن به جایگاهی که دارد زحمات بسیاری کشید
اکبر زنجانپور معتقد است پرویز پورحسینی از بازیگران توانمند و مهم سینما و تئاتر ایران است که با تمرکزی بالا و مثال‌زدنی نقش‌هایش را ایفا می‌کرد.

اکبر زنجانپور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: پرویز پورحسینی از بازیگران توانمند و مهم سینما و تئاتر ایران بود. بازیگری که به کارش بسیار متمرکز بود و با تمرکزی بالا و مثال‌زدنی در صحنه حاضر می‌شد و نقشش را ایفا می‌کرد.

زنجانپور خاطرنشان کرد: مرحوم پورحسینی از بازیگرانی است که روی بدنش تسلط کامل داشت و این تسلط و تمرکز به قدری بالا بود که با وجود اینکه شاید حرکاتش کم به نظر برسد اما این حرکات نه تنها کم نبود، بلکه کاملاً درست و به اندازه بود. او بازیگر خاصی در بین بازیگران ما است و برای این توانایی که می‌توانست فرم درستی که به بدنش دهد زحمات بسیاری کشیده بود.

این بازیگر در ادامه گفت: توان هنری پرویز پورحسینی به قدری بود که پیتر بروک کارگردان مطرح بریتانیایی او را به عنوان یکی از هنرمندان دلخواهش انتخاب کرد و پورحسینی در همکاری با او در نمایش «اورگاست» هم توانست بدرخشد و خودی نشان دهد.

زنجانپور در ادامه درباره همکاری‌هایش با پرویز پورحسینی گفت: من در چند نمایش با پرویز پورحسینی همکاری داشتم. نمایش «شهر کوچک ما» یکی از این آثار است و چند پی‌اس هم بود که با هم تمرین داشتیم اما متأسفانه این نمایش‌ها اجرا نشدند.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «ولایت عشق» در پایان اظهار داشت: ویروس محصول کشور چین، قاتل خاموش و نامرئی این روزهای مردم ایران و جهان شده که خانواده‌های بسیاری را در کشور ما عزادار کرده است و هر روز لطمه‌های بیشتری را از این ویروس متحمل می‌شویم؛ امیدوارم هر چه زودتر شاهد نابودی بیماری کرونا باشیم.

نظر شما
پرونده ویژه