درگروه اجتماعی شبکه ۵ و برنامه شکلات تلخ؛

خونه پدری در دروازه غار کشف شد/ببینید

۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۷:۵۴:۰۳
کد خبر: ۱۰۹۴۵۳۶
خونه پدری در دروازه غار کشف شد/ببینید
برنامه شکلات تلخ روز های شنبه و سه شنبه ساعت ۱۳/۲۰ و یکشنبه و چهارشنبه بعد از اخبار حوالی۰۰:۳۰ بامداد به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی، روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

به گزارش  برنا، برنامه شکلات تلخ بعد از خونه مادری که محلی برای نگهداری کودکان در معرض آسیب بود به خونه پدری که محلی برای کسب درآمد مادران آسیب دیده است می رود.

مجتبی احمدی تهیه کننده این مستند تلویزیونی می گوید: در برنامه قبلی به خونه مادری رفتیم و در محل دروازه غار،  زندگی کودکان در معرض آسیب به خصوص در پاتوق های مصرف مواد مخدر را بررسی کردیم و در برنامه شنبه داستان مادران آسیب دیده و کسب درآمد برای خانواده های آسیب دیده را با رعایت مسایل مرتبط با کرونا در این روزها در خونه پدری در محل دروازه غار تحلیل و به تصویر می کشیم.

 احمدی می گوید: بارها گفته ایم و در گفت و گو با کارشناسان و مسئولین مختلف به این نکته رسیده ایم که بخش عمده ایی از ساماندهی و نجات در حوزه آسیب ها ی اجتماعی بر عهده مسیولین مرتبط است و برنامه شکلات تلخ در چهل و چند  قسمت  اخیر تلاش داشته ایم  تا ضمن معرفی زوایای قابل پخش و توصیف آسیب های مختلف ضمن مطالبه گری به راهکار و چاره ایی در این باره برسد. اما مسئولیت اجتماعی هر یک از ما در این مسیر چیست؟

کارگردان شکلات تلخ ادامه می دهد؛ با بررسی و تحقیق های میدانی در این مسیر گاهی به افرادی برخوردیم که بیش از مسئولین و ارگان ها با اهدافی خیر خواهانه تنها در مرتبه ی مسئولیت اجتماعی شان از اقشار مختلف جامعه دست به کار شدند و اتفاقا اقدامات جالب توجهی را هم رقم زده اند.

کارگردان این مستند تلویزیونی می گوید : در برنامه قبل به مهدکودکی رسیدیم به نام "خونه مادری" جایی که اتفاقی در قواره های معجزه از سوی داوطلبینی دلسوز رخ می دهد و حالا کار به خونه پدری رسید  ، محلی که مادران در معرض انواع آسیب می توانند کسب در آمد کنند.

برنامه شکلات تلخ روز های شنبه  و سه شنبه ساعت ۱۳/۲۰ و  یکشنبه و چهارشنبه بعد از اخبار  حوالی۰۰:۳۰ بامداد روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز