«هاشتاغ» دراعتراض به ترور دانشمند هسته ای ایران

۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۴:۰۱:۵۷
کد خبر: ۱۰۹۴۹۶۱
«هاشتاغ» دراعتراض به ترور دانشمند هسته ای ایران
هشتگ ترور دانشمند برجسته هسته ای ایران و واکنش ها در شبکه های اجتماعی دنیای عرب در برنامه «هاشتاغ» شبکه العالم مطرح خواهد شد.

به گزارش برنا، هشتگ اعتراض ها به ترور وحشیانه محسن فخری زاده؛ رئیس سازمان پژوهش ها و نوآوری در وزارت دفاع ایران که عصر جمعه در شرق تهران اتفاق افتاد، در شبکه های اجتماعی جهانی عرب و ایران در برنامه امشب «هاشتاغ» تشریح خواهد شد.

در این رابطه ضمن اشاره به واکنش های بسیار زیاد این حادثه در فضای مجازی ایران و جهان عرب، بیان خواهد شد که این ترور با هدف قرار دادن نهضت علمی در ایران است که از زمان پیروزی انقلاب اسلامی بذر امید و اعتماد را در دل ملت ایران کاشته، طراحی شده است.

همچنین به مطلبی از یک روزنامه آمریکایی به نقل از سه مقام اطلاعاتی اشاره خواهد شد که رژیم صهیونیستی را عامل هدف قرار دادن محسن فخری زاده معرفی کرده است.

بررسی مقاله ای از نیویورک تایمز در خصوص اتحاد آمریکا و رژیم صهیونیستی در به اشتراک گذاشتن اطلاعات درباره ایران و ابهام در خصوص آگاهی آمریکا از انجام این عملیات و خودداری کاخ سفید از اظهار نظر در این باره نیر در این برنامه انجام خواهد شد.

  «هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد معین مقامی و اجرای محمد العامری، امشب 8 آذر ماه ساعت 22:15 به وقت تهران از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز