جبار آذین:

"خانه امن" موفق ترین سریال پس از گاندو و هوش سیاه/ فیلمنامه ی قوی این سریال مخاطبان زیادی را از قشر های مختلف به خود جذب کرده است!

۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۰۵:۵۸:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۴۹۸۵
خانه امن موفق ترین سریال پس از گاندو و هوش سیاه/ فیلمنامه ی قوی این سریال مخاطبان زیادی را از قشر های مختلف به خود جذب کرده است!
سریال "خانه ی امن" این روزها از شبکه 1 سیما پخش می شود و مورد توجه عامه ی مردم قرار گرفته است به همین بهانه با جبار آذین منتقد سینما و تلویزیون درباره ی کم و کیف این سریال گفت و گو کردیم.

جبار آذین منتقد سینما و تلویزیون در خصوص سریال خانه ی امن به خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا گفت: تلویزیون با تولید سریال های پلیسی، امنیتی که موفق ترین آن ها سریال گاندو و هوش سیاه بود کما بیش توانست نظر مخاطب را به خود جذب کند و امروزه تولید و پخش سریال خانه امن با توجه به موضوع محوری داعش توانست با ایجاد داستان هایی که برگرفته از واقعیت های جامعه و پرونده های قضایی است سریال خوبی را پخش کند.

او ادامه داد: این سریال با کارگردانی حرفه ای، بازی های مناسب، مضامین اجتماعی و رویداد های امنیتی در قالب یک سریال جامعه پسند توانسته حرف هایی را با مخاطب در میان بگذارد که این روزها بیش از گذشته مورد توجه مردم قرار گرفته است؛ به هر حال برخلاف سینما که در زمینه توجه به داعش و دشمنان ایران اسلامی کم کار است تلویزیون در این راستا با تولید آثاری چون خانه امن توانسته توجه مخاطب را از قشرهای مختلف به سوی خود جذب و جلب کند.

او در پایان خاطر نشان کرد: خانه امن جزو سریال های موفق کارگردان، مجموع سازندگان این سریال و از آثار خوب پلیسی، معمایی تلویزیون محسوب می شود.

نظر شما